Lugeja küsib: miks tahab mõni naine lõhnata nagu mersu?

Tallinncity.ee
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Mercedes Benz parfüümireklaam.
Mercedes Benz parfüümireklaam. Foto: TOOMAS TATAR/PM/SCANPIX BALTICS

Tallinncityle kirjutas naislugeja: «Nägin Tallinna kesklinnas suuri plakateid, mis reklaamisid Mercededes Benz lõhnaõli. Kas see on mõeldud autole või naisele ja kas tõesti soovib mõni naine lõhnata nagu mersu?»

Lugejale jagab selgitusi Mercedes Benzi parfüümi kohta  ilublogi Stellarium autor Stella K. Wadowsky:

«Viimastel aastatel on Eestis müügile jõudnud ohtralt erinevaid luksusauto brändide lõhnu. Meil on müügil juba Ferrari, Bentley ja nüüd ka Mercedes Benzi parfüüm. Viimased kaks lisandusid Eestis poelettidele läinud aastal. Kõnealused ei ole autoparfüümid, vaid loodud ikka inimestele kasutamiseks.

Lisaks luksuslikele autobrändidele annavad oma parfüüme välja erinevad moemajad (Escada, Rochas, YSL, Chanel) ja juveelifirmad (Boucheron, Svarowski, Bvlgari) - loetelu oleks siinkohal lõputu. Eelmisel aastal loodi kuulsa Briti spiooni James Bondi juubeliks parfüümibränd «James Bond 007», nende kollektsioonis on müügil filmide pealkirjadest tuletatud lõhnad. Näiteks Bondi-loost «Casino Royale» inspireerituna loodi lõhn «Ocean Royale». Lisaks on äärmiselt populaarsed kuulsuste nime kandvad lõhnad - eelmisel aastal lõi laineid Lady Gaga must parfüüm, mis pudelist välja pihustamisel muutus läbipaistvaks.

Mercedes Benzi esimene parfüm tuli müügile aastal 2011 ja lõhnade turuletoomine on olnud loomulik jätk firma eelnevatele ettevõtmistele. Ettevõte on olnud aastakümneid sponsor erinevatele moeüritustele - kõige tuntum neist Mercedes Benz Fashion Week. Enam pole ka saladus, et Mercedes Benz toob turule oma valmisrõivaste kollektsiooni.»

Stella K. Wadowsky on ilu- ja elustiiliblogi Stellarium autor. Vaata blogi siit.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles