Sissemakseautomaat neelas viimase raha

SEB pangaautomaat. Illustratiivne foto.

FOTO: Toomas Huik

Tarbija24 poole pöördus taaskord inimene, kes jäi hätta möödunud pühapäeval (23.02) SEB sissemakseautomaati raha sisestades – automaat «sõi ära» tema viimase raha ning kliendile teatati, et raha arvele laekumisega võib minna isegi poolteist nädalat.

SEB klient sisestas 190 eurot sissemakseautomaati pühapäeval Mustika keskuses. «Aparaat teatas, et ei ole võimalik sularaha tagastada ning viskas kaardi välja,» kinnitas lugeja. Seejärel ei saanud aparaati enam keegi kasutada. Ta võttis kohe ühendust aparaadil oleva numbriga. Esialgu ei saanud ta kontakti ja pidi jätma oma telefoninumbri. Poole tunni pärast võeti ühendust ning siis vabandati ja öeldi, et raha saab mees tagasi, ent sellega võib minna aega isegi kuni poolteist nädalat. «See oli minu viimane raha,» oli mees mures.

SEB kommunikatsioonijuht Evelin Allas kinnitas, et raha kanti kliendile siiski täna (26.06) tagasi. Klient sisestas Allase sõnul raha masinasse korrektselt ning täpset viga on raske selgitada.

«Enamik juhtumeid saab lahenduse kolme päeva jooksul,» kinnitas Allas. Vahel kulub aga üks kuni kaks nädalat, kuid seda tuleb ette väga harva.

Tee sissemakseid mitmes jaos

«Kui inimesel on viimane raha ja ta soovib riske hajutada või ta ei usalda pangaautomaati, siis ta võib sissemaksed teha sularahaautomaati kahes erinevas osas,» soovitas Allas.

Sageli põhjustab rikke automaati sattunud võõrkeha. «Nii on meie tehnikud leidnud sissemakseautomaadist koos rahaga sisestatud juhilube, ID-kaarte, poodide kampaaniakleepse ja kliendikaarte, kirjaklambriga või kummiga kokkupandud rahatähti,» loetles Allas.

Automaadi rikke võivad põhjustada ka valesti sisestatud, kokkuvolditud, rebitud, teibitud või muul moel deformeerunud rahatähed. «Peale võõrkehaga rahatähtede sisestamist on automaati enamasti seni rivist väljas, kuni meie tehnikud kohale sõidavad ja ta korda teevad,» lisas Allas.

Toimetus ootab lugejate küsimusi
Saada

Populaarne

Tagasi üles