Maijooksu tasuta reis maksab vähemalt 36 eurot

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Maijooksu reklaam.
Maijooksu reklaam. Foto: Facebook

Kuigi maijooksu reklaam lubab märtsi alguses registreerujatele tasuta nelja inimese reisi Rootsi, avastasid jooksusõbrad, et tegelikult tuleb sõidu eest maksata vähemalt 36 eurot.

«Mitte kusagil ei ole mainitud, et kingituse all mõeldakse suurt soodustust või et Tallink katab vaid osaliselt kruiisi kulu, aga reisijale jääb siiski mingi osa tasuda,» kirjutas pahane jooksusõber. Tema sõnul pole reklaamides kusagil kirjas, et tegelikult tuleb tasuta sõidule pääsemiseks vähemalt 36 eurot juurde maksta.

«Ehk siis lähemal uurimisel selgub, et tegelikult ei olegi tegu kingitusega vaid suure soodustusega, ning täpset soodustust ei osata ka välja tuua ja et seda teada saada, pead sa eelnevalt ennast registreerima,» oli ta nördinud. Jooksusõbra hinnangul on see kampaania eksitav ja lasuvale. «Rahvale suunatud spordiürituse puhul on see seda enam väga häbiväärne lugu,» kirjutab ta. Tarbijana soovib ta teada saada, miks ei lisatud õigeid täpsustavaid tingimusi kohe reklaamidesse ja kas organiseerijad leiavad, et sportimist ja tervisliku elustiili on eetiline propageerida trikitades ja eksitades «kampaaniatega».

Maijooksu korraldaja Mati Lillialliku sõnul oli nende eesmärk koostöös Tallinkiga pakkuda naistepäevaeelsel nädalal registreerinutele lisaboonust soodsa Stockholmi laevakruiisi näol, kus neljaliikmelise kajuti hinnaks on 36 eurot. «Ehk teisisõnu, registreerudes maijooksule saab inimene võimaluse koos kolme sõbraga teha kruiis Stockholmi, sooduspakkumisega 9 eurot inimese kohta,» selgitas korraldaja. Ta tunnistas, et segadust võis tekitada reklaamis kasutatud sõnastus, kus kasutati väljendit kingitus.

«Ehkki reklaamides oli viidatud ka sellekohasele täpsele infole meie kodulehel www.jooks.ee ja Tallinki pakkumine antud kampaanias on tõepoolest väga soodsa hinnaga, mööname, et süvenemata võis esmamulje reklaamist arusaamisel jääda eksitav,» sõnas Lilliallik. Ta lisas, et seetõttu otsustati edaspidiste segaduste vältimiseks kasutata väljendi «kingitus» asemel sõnastust «sooduspakkumine».

«Oleme valmis kõigile, kes soovivad seetõttu SEB Maijooksule registreerumisest loobuda, registreerimistasu esimesel nõudmisel tagastama,» lubas korraldaja.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles