Tuntud spordikaupade tootja vahetas logo välja

Reeboki uue logo tutvustamisüritus Pariisis.

FOTO: SIPA / SCANPIX

Kuna Reebok soovib tippsportlaste asemel keskenduda nüüd igas suuruses ja kujuga spordiharrastajatele, siis vahetas ettevõte oma logo välja.

Reeboki logod.

FOTO: Fragment Reeboki kodulehest

«Juba 30 aastat oleme edukalt valmistanud tooteid kõikvõimalike alade tippsportlastele, kuid me ei ole suutnud piisavalt innustada inimesi end liigutama....,» põhjendas Reeboki turundusjuht Matt O’Tool muudatust ettevõtte kodulehel avaldatud videos O’Tooli sõnul soovib ettevõtte inimestele selgitada, kui oluline on liikumine. Seetõttu ei keskenduta enam mitte tippatleetidele, vaid tavalistele harrastusportlastele. Reeboki esindaja sõnul sümboliseerib uus logo nii füüsilisi, sotsiaalseid ja vaimseid muudatusi.

Reeboki esimene logo vahetati välja 100 aasta pärast, teine logo oli kasutusel aastatel 1986-2014.
 

Toimetus ootab lugejate küsimusi Saada küsimus

Populaarne

Tagasi üles