Veinide müük kolis säästupoodidesse

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Veinibaar.
Veinibaar. Foto: SCANPIX

Pea iga teine veinipudel ostetakse Saksamaal n-ö säästupoodidest nagu Lidl ja Aldi.

Saksamaa veiniturul domineerivad odavad toidupoed, mille käes on 48 protsenti turust, kirjutab Local.

Saksamaa veiniinstituudi esindaja Ernst Büscheri sõnul on Aldi suurim veinimüüja ning praeguse muutuse tulemusel kaotavad enim kliente vinoteegid ja need veinitootjad, kes müüvad otse tarbijatele. Nii kvaliteet kui ka hind tõusevad aeglaselt, veiniliitri hind on tõusnud 12 senti, küündides nüüd 2.83 euroni.

«Me oleme märganud, et üha enam kauplusi püüavad parandada oma mainet, hakates pakkuma heade veinide valikut,» rääkis veiniinstituudi mänedžer Monika Reule.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles