iDeal kampaania

Starmani kliendid jäid hätta

ZUUMtv digiboks.

FOTO: Aldo Luud / Õhtuleht

Tarbija24 sai sel nädalal mitu vihjet Starmani klientidelt, kes kurtsid, et neil ei tööta televisioon ja Ajamasina teenus. Starmani kinnitusel suuremat katkestust pole olnud.

Digitelevisiooni kasutajad väitsid, et teisipäeval oli «signaal kadunud», st televiisor ei näidanud pilti, ehkki internet oli olemas. Sama probleemi üle kurtsid ka mitmed inimesed Starmani Facebooki lehel.

Starmani pressiesindaja Kristi Reiland selgitas, et sellist signaali näitab teler siis, kui mingit kanalit ei edastata ja põhjused võivad olla väga erinevad.

«Üldist ja suuremat katkestust Starmani võrgus sel päeval ei olnud,» kinnitas Reiland.

Tema sõnul võivad klientide kaebused olla ajendatud sellest, et teisipäeval ajavahemikus kella 12.30 kuni 13.00 oli häireid nelja kanaliga (Euronews, Mezzo, BBC World, Bloomberg TV) seoses hooldustöödega, täpselt seadmete vahetusega.

Samuti esines teisipäeval kella 11.20 ajal hooldustööde tõttu lühike 30-sekundiline katkestus Starmani Võru digiTV võrgus.

Kui teler peaks näitama, et signaali pole, soovitab Reiland kontrollida, kas kõik seadmed ja kaablid on sisse lülitatud, seejärel teha oma digiboksile restart ja kui sellest abi pole, siis helistada Starmani klienditeenindusse.

Lisaks mainisid vihjajad, et pärast hiljutist Starmani uuendust ei tööta enam Ajamasina teenus, mis ei hakka lihtsalt mängima.

Ajamasina töös oli Reilandi sõnul tõesti häireid esmaspäeval kella 17 ja 19 vahel ja järgmise päeva varahommikul kella 5 kuni 10. Tegemist oli tarkvara rikkega, mille Starman kõrvaldas.

Toimetus ootab lugejate küsimusi
Saada

Populaarne

Tagasi üles