Ostjate jõukuse kasvades kaovad Säästumarketid

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ka poodides võivad varitseda ohud.
Ka poodides võivad varitseda ohud. Foto: Liis Treimann/Postimees

Rimi on otsustanud veel mõned pealinnas asuvad Säästumarketid ehitada mini-Rimideks ümber, sest nende ostjad soovivad kodupoest rikkalikumat valikut.

«Oleme otsustanud muuta veel mõned Säästumarketid Rimideks. Need on Silikaadi, Pihlaka ja Telliskivi Säästumarketid Tallinnas,» rääkis Rimi pressiesindaja Katrin Bats. Viimase paari aasta jooksul on mini Rimideks ümber ehitatud neli Säästumarketit.

«Ümberehitamise põhjus seisneb selles, et ka tarbija ning tema vajadused muutuvad. Näeme just nende kaupluste asukohtades, et aja jooksul on kliendibaas seal muutunud ning tarbija eeldab sealselt kodupoelt suuremat valikut, mida Rimi suudab pakkuda,» põhjendas ta muudatusi.
Mini Rimi sortiment on Säästumarketi omast pea poole võrra suurem. Lisaks on Rimis laiem valik pagaritooteid ja puuvilju, suurem liha- ja grilltoodete valik ning pitsalett.

«Kinnitame, et jätkuvalt pole meil plaani kõiki Säästumarketeid Rimideks ümber muuta. Enam, kui poolesajal Säästumarketil on paljudes asukohtades tarbijate hulgas väga tugev positsioon ning me ei soovi neid kliente oma eelistatuimast poest ilma jätta,» toonitas Bats. Tallinnasse jääb 12 Säästumarketit.
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles