Lauatelefonile saab tellida tasuta automaatvastaja teenuse

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Marko Saarm / Sakala

Elion pakub tasuta kõnepostkasti lisateenust eraklientidele, kes kasutavad internetitelefoni (VoIP) tehnoloogial põhinevat lauatelefoni.

«Kõnepostkasti puhul on tegu eelseadistatud automaatvastaja teenusega, mida saab kasutada – st sõnumeid kuulata ja teenust juhtida – nii telefonilt, helistades tasuta lühinumbrile 147, kui ka internetist Elioni iseteeninduse kaudu,» selgitas Elioni avalike suhete juht Margus Unt. Ta lisas, et  kõige mugavamalt saab seda kasutada  nutiTV keskkonnas. Lisateenus on tasuta ja kõigil internetitelefonidel kohe kasutatav, seda ei pea eraldi tellima.  VoIP internetitelefoni kasutab praegu u 90 000 klienti.

Undi sõnul rakendub kõnepostkast, kui kliendi telefoninumbrile tulnud kõnele kuuele kutse (ca 35 sekundi) järel ei vastata – selle järel ühendatakse kõne kõnepostkasti. Kõnepostkast mahutab 1000 kuni kolmeminutilist teadet, mida säilitatakse 30 päeva. 

Lisateenus on Elioni klientidele tasuta. Kõnepostkasti teate jätmise hind kujuneb vastavalt helistaja teenusepakkuja kõnepaketi hinnale, seda maksustatakse kui tavalist kõnet Elioni võrgu numbrile.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles