Eestlased ei peaks käituma mitte Eesti, vaid pigem kogu Euroopa Liidu siseturu tarbijatena, leiab Tarbijakaitseameti nõustamiskeskuse juhataja Kristina Vaksmaa portaalis Eurokratt.
Kristina Vaksmaa: peaksime käituma Euroopa Liidu tarbijatena
«Põhimõtteliselt vahet ei ole, kas ma ostan endale uued rõivad Eestist või hoopis Portugalist, minu õigused kaebust esitada ning saada probleemide korral abi, on liikmesriikide piires samad,» kirjutas Vaksmaa
Ta lisas, et tegelikult on tänu ühtlustatud seadustele on tarbijal õigus ja võimalus tunda end kogu Euroopa Liidu piires sama mugavalt ja kindlalt nagu koduriigis oste sooritades.
Vaksmaa innustas eestlasi ka rohkem interneti teel oste sooritada. Eesti tarbijal on Vaksmaa sõnul niiviisi võimalus osa saada ka nendest pakkumistest ning kaubavalikust, mis Eestisse veel jõudnud ei ole või meie turu väiksuse tõttu ei jõuagi.
Eesti tarbija suhtub e-kaubandusse veel mõnevõrra skeptiliselt, aga Euroopa Liidus tervikuna ostab e-kaubanduse vahendusel kaupu või teenuseid 53 protsenti interneti-kasutajatest.