Reisijat jahmatas Tallinki kummaline rehkendus

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Helsingi laevapileteid ostnud pere avastas üllatusega, et kuigi veebilehel oleva hinnakirja järgi oleks nende reis pidanud maksma 112 eurot, küsiti neilt kümneid eurosid rohkem.

«Hakkasin pühapäevaks laevapileteid ostma Tallinna-Helsingi suunal ja valisin reisiks 12.30 väljuva laeva,» kirjutas Tarbija24 lugeja Janar. Ta soovis osta kolm piletit ning pakuti ka kajutit C2 hinnaga 75 eurot, kuna üle lahe oli plaanis minna autoga, siis lisandus summale 37 eurot. Mehe rehkenduse järgi oleks sõit pidanud maksma kokku 112 eurot. Tallink aga esitas neile hoopis 180-eurose arve. «Kirjutasin ka neile, aga ei saanud mingit vastust. Äkki õnnestub teil nendega ühendust saada või oskate ise välja pakkuda, millest me valesti aru saame,» kirjutas mees.

Tallink Grupi müügi- ja turundusdirektor Marina Jõgi sõnul oli antud juhul veebis kliendile kuvatud lõpphind õige, kuid eksitavaks osutus kajuti hinna esitlemine sellele väljumisele. «Tallinna-Helsingi liinil müüme tekipileteid, kuid nendele klientidele, kes soovivad reisida mugavamalt, pakume lisatasu eest ka kajuteid. Antud väljumisele tekipileteid ostu vormistamise hetkel enam müügis ei olnud,» selgitas ta. Tehnilise viperuse tõttu aga kuvati kajutihinda poolikult. «Selline viga esines esmakordselt ja sellega juba tegeletakse. Palume veel kord eksituse pärast vabandust,» ütles Jõgi.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles