Elisa klienti vapustas ligi 500-eurone arve

Elisa

FOTO: Toomas Huik

Mart jahmus, kui sai Elisalt 474-eurose arve, ehkki maksma oleks pidanud ta umbes 50 eurot. Elisa kinnitusel oli tegu eksitusega.

Laupäeval läks Mart Ülemiste keskuse Elisa esindusesse oma hiiglasliku telefoniarve kohta aru pärima. «Klienditeenindaja käitus ülbelt ja üleolevalt, kui üritasin arve üksikasjades selgust saada,» märkis mees, kelle sõnul tõstis teenindaja tema peale koguni häält.

Ta selgitas, et tema kaheksa kuud vana telefon läks katki ning kuna garantiiremondis seda korda ei saadud, anti talle uus telefon. «Tegime uue järelmaksulepingu ja see osa, mis oli vana telefoni eest makstud, läks uue sissemakseks, mis oli pea pool telefoni hinnast. Ent arvele oli lisatud vana telefoni jääk ja käsitlustasu, nagu oleksin mina süüdi, et telefon praak on ja et uus leping oli vaja teha.»  

Mart pidas seda ebanormaalseks, et ostab 600-eurose telefoni, mis ei tööta, jookseb sellega esinduste ja garantiiremondi vahet, kulutab oma tööaega ning siis peab veel mittetöötava telefoni välja ostma ning lisaks uue telefoni soetama. «Ma olen kaotanud nädala oma kallist tööajast selleks, et mul oleks mobiiltelefon,» märkis ta.

Elisa suhtekorralduse spetsialist Marit Liik selgitas, et tegemist oli klienditeenindaja poolse inimliku veaga järelmaksu lõpetamisel. «Kliendi kahjuks tekkiski sellest segadus, mis tänaseks on leidnud lahenduse nii uue seadme kui korrektse arvelduse näol,» märkis ta.

Liigi sõnul oli ka klienditeenindaja oma käitumiselt korrektne ja ei karjunud kliendi peale. «Aga on mõistetav, et murelik inimene võib vastupidiselt tõlgendada vastaspoole kehakeelt ja kõnetooni.»

Liik vabandab kliendi ees tekitatud segaduse pärast.

Mardi kinnitusel on nüüd iseteeninduses näha, et ta peab maksma 55,86 eurot. «Ma ei näe aga arve üksikasju, et kas see on ikka õige.»

Toimetus ootab lugejate küsimusi
Saada

Populaarne

Tagasi üles