Aastaid Eesti Postiga hädas olnud klient sai lõpuks abi

Piret Lakson
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eesti Posti postkast.
Eesti Posti postkast. Foto: Urmas Luik / Pärnu Postimees

Torgu vallas elava Olev Terase mõned kirjad on juba kümme aastat viidud tema Salme vallas elava venna postkasti. Mees pole Kuressaare postkontorist abi saanud ja pöördus Meie Maa toimetuse poole.

Kuigi vendade nimed on sarnased, Olev ja Sulev, arvab Olev Teras, et ka ühenimelisi inimesi elab Saaremaal küllaltki palju, tähtis on, et kiri viidakse aadressil märgitud kohta.

«Minu postiaadress on Mäginiidi talu Mäebe külas Torgu vallas aga igal aastal juhtub keskmiselt neli korda, kui minu kirjad viiakse Järve külla Salme valda. Vend on teinekord kirjutanud punase pliiatsiga peale, et viige see kiri õigele adressaadile,» rääkis oma murest Teras.

Paar aastat tagasi käis ta selle probleemiga Kuressaare postkontoris, klienditeenindaja saatis ta maja teisele korrusele ühele teisele Eesti Posti töötajale rääkima. Sealt saadeti ta linna serva posti sorteerimisse, invaliidist mees ei jaksanud aga nii kaugele minna ja arvas, ehk postimajas räägitust oli abi. Ei olnud, ikka juhtusid tema kirjad venna postkasti.

«Rääkisime kliendiga ning vabandasime tema ees, klient võttis meie vabandused vastu ja probleem leidis lahenduse. Tegemist oli tähelepanematusest tuleneva veaga, sest kirjakandja luges vaid nime ja ei lugenud saaja aadressi lõpuni. Oleme vastutava kirjakandjaga rääkinud, et tulevikus jõuaksid kirjad õige saajani,» selgitas AS Eesti Post kommunikatsioonijuht Kadri Tonka Meie Maale.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles