Kassapidaja keeldus 50-eurost vastu võtmast

Piret Lakson
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Klient on pahane, sest ei saanud 50-eurosega maksta.
Klient on pahane, sest ei saanud 50-eurosega maksta. Foto: SCANPIX

Kliendi väitel keeldus Postimaja Rimi kassapidaja teadmata põhjusel 50-eurost rahatähte vastu võtmast ning palus maksta kaardiga. «Kas tõesti kassapidaja otsustab, kuidas maksma pean?» küsib Irja.

«Plaanisin maksta 50-eurosega, kuid olles seisnud viis minutit kassajärjekorras, selgus, et see pole võimalik. Kassapidaja ütles, et ta ei võta vastu sellist raha... Olin sunnitud maksma kaardiga. Kas see tõesti on võimalik?» ei mõistnud pahane klient.

Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuht Andrija Lilleoja tunnistas, et tegemist on kliendi jaoks ebameeldiva olukorraga ning palub Rimi nimel kliendilt selle pärast vabandust.

«Kliendil on õigus maksta ostude eest nii sularahas kui ka kaardiga, vastavalt soovile,» nentis Lilleoja.

«Kuna me hetkel ei tea, millisel ajal ja millises kassas see juhtus, ei saa me ka välja selgitada, mis põhjustel kliendil kaardiga maksta paluti. Räägime kõigi kaupluse kassapidajatega, et selliseid juhtumeid enam ei esineks,» lisas ta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles