Uue pangakaardi järele pole enam vaja kontorisse minna

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Swedbanki maja.
Swedbanki maja. Foto: Toomas Huik

Alates märtsist saavad Swedbanki kliendid tellida pangakaardi koju posti teel. Teenus kehtib esialgu ainult aeguvate kaartide uuendamisel ja on Eesti piires tasuta.

Esmaseid kaarte väljastab ja asendab Swedbank jätkuvalt pangakontoris, teatas pank. Tulevikus kaalub pank ka esmaste kaartide väljastamist ja kadunud või rikutud kaartide asendamist posti teel. Pangakaardi saavad postiga koju tellida internetipanga kasutajad. Valides kaardi kättesaamise viisiks «Posti teel», saadab pank uuendatud kaardi kontaktandmetes olevale aadressile lihtkirjana. Ilisson rõhutas, et deebetkaardi kättesaamise viisi ja saadetise postiaadressi saab muuta 60 päeva, krediitkaardi puhul 50 päeva enne vana kaardi aegumist «Kaardi saab ka välismaale tellida, kuid sel juhul on teenus tasuline,» märkis Ulla Ilisson.

Pärast uuendatud kaardi kättesaamist tuleb see internetipangas kasutamiseks aktiveerida, mis peab toimuma 30 päeva jooksul pärast vana kaardi aegumist. Esialgu jääb kehtima eelmise kaardi PIN-kood, mida saab hiljem automaadis soovi korral muuta. Küsimuste tekkimisel soovitab Ilisson saata internetipangast pangateate, kirjutada aadressile info@swedbank.ee või pöörduda Swedbanki klienditeenindusse numbril 6 310 310.

Swedbanki jaepanganduse divisjoni juhi Ulla Ilissoni sõnul jääb pangakontor järjest rohkem isiku tuvastamist nõudvate olukordade, keerulisemate küsimuste lahendamise ja nõustamise tarbeks.
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles