Maxima: tegime tekikoti kasutamise puust ja punaseks selgeks

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Dormeo Trendi voodipesu voldik.
Dormeo Trendi voodipesu voldik. Foto: Maxima Eesti OÜ

Maxima pressiesindajale Erkki Erilaiule tuleb kliendi etteheide üllatusena, sest Dormeo tekikoti kasutamise täpne õpetus oli kogumisvoldikus välja toodud. Ka olid nii tekk kui ka vaidlusalune tekikott poodides väljas.

«Absoluutselt kõikides müügikampaaniate tingimustes on väga detailselt kirjas ka toote eripära. Selleks kohustab meid üheltpoolt nii tarbijat kaitsev seadusandlus ja vastav järelevalveorgan kui ka soov vältida igasuguseid arusaamatusi müüdava toote osas,» rõhutas hämmeldunud Erkki Erilaid.

Ta selgitas, et kampaania infot kuvati Dormeo toodete puhul neljal moel. «Esmalt ja kõige nähtavamalt infostendidel, seal teki ning nööpidega kinnitatud tekikoti näol.»

Teiseks, kampaania üheks põhiliseks objektiks olevas kampaaniavoldikus, millele inimene kogub eeldatavalt üsna mitme kuu jooksul kleepse. Seal oli väga selgelt viidatud kampaania objektiks olevale Dormeo toodetele – voodipesukomplektile ja komplekti eri osistele. Selles voldikus on ka selgelt kirjas, et tekikott kinnitatakse nööpidega teki igale küljele.

Kolmandaks, sama info oli selgelt kirjas ka kampaania tingimustes veebilehel ning neljandaks, regulaarselt jooksis oktoobrist 2013 kuni aprillini 2014 Eesti kommertskanalitel kampaania alane telereklaam. Reklaam kirjeldab väga selgelt Dormeo Trend voodipesu ning näitab, kuidas voodipesu üheks osaks olevat tekikotti teki külge nööbitakse.

«Telereklaam on loomulikult täiendav info, esmane põhjalik kampaaniainfo peab olemas kirjas voldikus. Ning info on seal ka kirjas ja usun, et selliste kleepsukogumise kampaaniate puhul võib ka eeldada, et inimesed soetatava toote omadustega ka eelnevalt tutvuvad,» sõnas Erilaid. Ta kinnitas, et antud komplekt oli väga populaarne, neid on müüdud tuhandeid ja ühtegi teist sarnast kaebust ei ole kampaania peaaegu viiekuulise kestuse jooksul laekunud.

«Vabandame kliendi ees talle meelehärmi valmistanud klienditeeninduskogemuse ees,» lausus Erilaid.
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles