Lux Expressi näiline soodustus pahandas klienti

Piret Lakson
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Lux Express.
Lux Express. Foto: Lux Express

Möödunud reedel tabas staažikat bussireisijat ebameeldiv üllatus, kui ta sai süsteemitõrke tõttu Lux Expressi bussipileti 30 protsendi asemel vaid 25 protsenti soodsamalt.

«Ekraanil kuvati, et seoses PINS süsteemitõrkega rakendub hetkel PINS numbri sisestamisel automaatne -25% soodustus. Vaatasin alguses, et väga vastutulelik, kuid siis selgus, et pean hoopis juurde maksma!» teatas Tarbija24 poole pöördunud lugeja Helen (nimi toimetusele teada), kes soovis parajasti Tallinnast Tartusse sõita.

Lux Express lojaalsusprogramm koosneb kolmest tasemest ning allahindlusprotsent sõltub reisimise sagedusest, seega said vähem soodustust need kliendid, kellel on 2. ja 3. tase ehk kes on bussiga sõitnud vähemalt 26 korda. 11-25 bussisõitu teinud kliendid said hoopis suurema soodustuse - 15 protsendi asemel 25 protsenti.

«Mul on teine tase ehk pilet on mulle 30 protsenti soodsam - tavaliselt maksan 7,60 eurot, nüüd pidin välja käima 8,10 eurot,» nentis Helen.

Ta lisas, et asi pole üldse selles 50 sendis, vaid põhimõttes, et klient peab «soodustust saades» ühtäkki hoopis peale maksma.

Lux Express Grupi turundusjuhi Kristiina Mehiku sõnul oli PINS süsteemitõrge reedel ja kohati ka laupäeval põhjustatud süsteemi ajutisest ülekoormusest. «PINS lansseerus Soomes ning klientide huvi oli oodatust suurem,» märkis ta.

«Kuna tasemejärgset soodustust ei olnud võimalik klientidele tagada süsteemirikkest mõjutatud kanalites, tegime kõikidele klientidele ajutise lahendusena standardse -25% soodustuse,» selgitas Mehik, kelle kinnitusel on süsteemitõrge tänaseks likvideeritud.

Kõigile, kes said madalamat soodustust, kompenseeritakse hinnavahe. Selleks palub Mehik klientidel pöörduda klienditeeninduse poole info.ee@luxexpress.eu.

«Vabandame kõikide klientide ees, kes antud ebameeldiva juhtumi tõttu ei saanud oodatud soodushinda,» lisas Mehik.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles