Kujundusnipid, millega Starbucks kliente võrgutab

Liis Velsker
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Starbucksi kohvik.
Starbucksi kohvik. Foto: AP / Scanpix

Bloomberg on teinud põhjaliku videoanalüüsi, milles näitab, milliseid võtteid kasutab kohvikett Starbucks klientide meelitamiseks.

Suurima ülemaailmse kohviketi edu taga on kahtlemata palju põhjuseid, kirjutab The Telegraph. Starbucksil on ainuüksi Suurbritannias 700 kohvikut.

Sam Grobart vaatles Starbucksi kohviku sisse ja otsis sealt kujunduselemente, mille kaudu meelitatakse klienti kohvikusse kauemaks jääma ning rohkem kaupa ostma.

Ta avastas, et kohvikus on kõige paremini valgustatud ruumi tagaosas asuvad riiulid, mis panevad kliendi läbi kohviku jalutama. Kliendi ja teenindaja vahelist suhtlust parandavad aga madalad tellimislauad. Väga palju kasutatakse kohviku sisedisainis Starbucksi reklaamivat materjali.

Vaata videot siit.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles