Elisa klient: mind jooksutati ilma asjata

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Loodetud nutitelefon jäi mehel saamata.
Loodetud nutitelefon jäi mehel saamata. Foto: Reuters / Scanpix

Väidetava maksuvõla tõttu soodsa hinnaga telefonist ilma jäänud mees on pahane, et Elisa klienditeenindajad jooksutasid teda asjatult.

Lootuses saada 600 euro eest telefon Sony Xperia Z2 läks Tarbija24 poole pöördunud mees eelmisel laupäeval Elisa Rocca al Mare keskuse esindusse, kus sai ootamatult teada, et ta on juba 10 aasta võlgu.

«Paanikas läksin kontrollima, mis maksehäire see võis olla, sest ma ei mäleta sellest midagi. Kontrollisin enda internetipanga e-teenuste kaudu, Krediidiinfo kaudu, E-Seifi kaudu ja Maksehäireregistri kaudu ning igal pool oli vastus, et mul ei ole praegu ühtki maksehäiret,» kirjutas kurtja.

Samal päeval helistas ta ka Elisa kliendinumbrile ning palus kontrollida oma maksehäiret. «Telefoni teel mulle kinnitati, et nad küll ei näe mul mingit maksehäiret, vabandasid ning ütlesid, et mul on küll õigus teenustele (sh järelmaksule),» kirjutas ta.

Kuna ta oli jätnud oma kontaktandmed Elisa kampaanialehele «Liitu Elisaga ja maksad vähem», siis võeti temaga esmaspäeval ühendust ning pakuti nii soodsa hinnaga telefoni kui ka paketti. Kuna mudelit laos ei olnud, siis ei saanud väljalubatud telefoni kulleriga saata ning mehel paluti minna Kristiine keskuse esindusse.

Loodetud telefoni mees aga ei saanud, sest taas kinnitati talle, et ta on ettevõttele võlgu. «Hommikul mulle lubati telefoni kulleriga, liitumisleping juba käivitatud, aga mind ikka jooksutakse, mõnitatakse jne. Kas ma saan olla Elisa klient, kas saan telefoni soodushinnaga ning osamaksetega osta - sellest ma ei saa aru siiani,» kurjustas mees.

Ta kinnitas, et tal pole Elisa ees ühtegi kehtivat maksehäiret. «Seaduse järgi Elisal ei ole mingit õigust keelata mul järelmaksuga ostmist. Kui tõesti oli mul mingi võlg Elisas, siis arvatavasti see on kas ammu tasutud või kõikide seaduste kohaselt ammu aegunud (kui see on õige asja nimetus),» oli ta veendunud.

Elisa pressiesindaja Marika Raiski sõnul kaotas antud klient Elisa usalduse aastaid tagasi tagasimaksmata võla tõttu. «Võlga pole ta Elisale tasunud tänaseni ning seetõttu ei saa Elisa talle ka uut nii kallist seadet järelmaksuga müüa,» rääkis Raiski. Osa võlast sai Elisa kätte küll 2005. aastal, kuid viimast võlajääki pole mees tasunud tänaseni.

Kliendi asjatut jooksutamist põhjendas Raiski sellega, et telemüüjale polnud teave kliendi tagasimaksmata võla kohta süsteemidest kättesaadav. «Kuid Elisa esindusest anti kliendile täpselt teada, mis tingimustel tal üldse on võimalust Elisast taas endale mobiiltelefon järelmaksuga soetada,» toonitas ta. Raiski lisas, et tegemist on hoopis Tele2 kliendiga ning kliendil polnud soovi hakata Elisa teenuste kasutajaks, vaid osta soodsama hinnaga nutitelefon, kui seda pakub tema oma operaator.
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles