Altia Eesti jäi vaidluses reklaamlause üle kohtus kaotajaks

Saarema Vodka pudel.

FOTO: Peeter Langovits

Alkoholitootja Altia Eesti AS jäi Tallinna halduskohtus vaidluses tarbijakaitseametiga Saaremaa Vodka reklaamlause kasutamise üle kaotajaks.

Tallinna halduskohtu esindaja ütles esmaspäeval BNSile, et kohus otsustas jätta Altia Eesti kaebuse rahuldamata ja menetluskulud kaebaja kanda.

Kohtuotsusele saab esitada 30 päeva jooksul apellatsioonkaebuse ringkonnakohtule.

Altia Eesti tegevdirektor Ivar Aus on varem BNSile rääkinud, et tarbijakaitseamet tegi firmale mullu 21. detsembril ettekirjutuse lõpetada viinamargi Saaremaa Vodka reklaamimine lausega «Vötame mönuga».

Amet põhjendas ettekirjutust Ausi sõnul asjaoluga, et nimetatud reklaamlause näol on tegemist otsese üleskutsega alkoholitarbimisele.

Aus rääkis, et Altia Eesti ei nõustunud ameti ettekirjutusega ja taotleb kohtus selle tühistamist. Tema sõnul kasutab ettevõte reklaamlauset aastast 1999 ning seni pole see probleeme tekitanud.

Toimetus ootab lugejate küsimusi Saada küsimus

Populaarne

Tagasi üles