Elisa müüs kliendile defektse telefoni

Piret Lakson
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Elisa.
Elisa. Foto: Toomas Huik

Elisa klient Lily on tõrkuva telefoniga juba kuuel korral Elisa esindusse pöördunud - lõpuks saab ta telefoni eest makstud raha tagasi.

Lily rääkis, et ostis Elisast ligi üheksa kuud tagasi Sony Xperia L C2105, mis hakkas mõne aja pärast tõrkuma. «Samal ajal, kui ma klahvilukku maha võtsin, see vilises,» märkis ta.

Seejärel saatis ta telefoni hooldusesse ning esialgu tundus, et telefon jälle töötab korralikult. Ent paari nädala pärast olevat see jälle vilisema hakanud. Nii esitas Lily pretensiooni, mida aga ei rahuldatud.

«Hooldusest väidetakse, et telefon töötab, nemad vilinat ei kuule. Nii on see kestnud juba mitu kuud,» kurtis Lily, kelle sõnul on telefonil mitmeid osi ära vahetatud, kuid korras pole see ikka.

Viimati, kuuendat korda, viis ta telefoni hooldusesse üle-eelmisel nädalal ning kätte sai ta selle eile. Täna hakkas naise sõnul aga uuesti telefon vilisema.

Elisa pressiesindaja Marika Raiski kinnitas eile õhtupoolikul, et kliendi mobiiltelefon on käinud tõepoolest korduvalt sama probleemiga hoolduses. «Kuna hoolduspartner pole seadet korralikult tööle saanud, järeldame, et tegemist on defektse tootega ning tagastame kliendile seadme eest makstud raha,» lubas Raiski.

Lily sõnul võeti temaga täna tõepoolest Facebookis ühendust ning lubati mobiiltelefoni eest raha tagasi maksta. Ent oma viimasele pretensioonile pole ta e-mailile siiani vastust saanud.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles