Saku õlletehas pidi hiidreklaamist loobuma

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tuborgi reklaam rikkus reklaamiseadust.
Tuborgi reklaam rikkus reklaamiseadust. Foto: Mihkel Maripuu

Saku õlletehas pidi ametnike käsu peale maha võtma Tallinnas Pärnu maanteel olnud suure Tuborgi reklaami, kuna see rikkus reklaamiseadust.

«Seoses Tuborgi reklaamiga saan öelda, et tarbijakaitseamet asus seisukohale, et tegemist on reklaamiseadusega vastuolus oleva reklaamiga,» ütles tarbijakaitseameti avalike suhete juht Hanna Turetski.

Ameti hinnangul eksis õllehiid reklaamiseaduse sätte vastu, mille kohaselt alkoholi reklaam ei tohi esitada teavet, sündmusi ja tegevust viisil, mis võib jätta mulje, et alkoholi tarbimine suurendab sotsiaalset ja seksuaalset edukust, parandab füüsilist võimekust või on tähtis mõnel elualal heade tulemuste saavutamiseks.

«Tarbijakaitseamet teavitas Saku õlletehast oma seisukohtadest 8. mail ning meile teadaolevalt lõpetas Saku õlletehas reklaamide avalikustamise 12. mail,» ütles Turetski.

Kuna ettevõte oli vabatahtlikult nõus reklaami avaldamise lõpetama, siis ettekirjutust ei tehtud.

Saku õlletehasest öeldi, et reklaam paigaldati 4.mail ja oli üleval nädal aega.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles