Tuhandeid eurosid maksnud markiis lasi vett läbi

Liis Velsker
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Markiis terrassi kohal. Pilt ei ole looga seotud.
Markiis terrassi kohal. Pilt ei ole looga seotud. Foto: Mihkel Maripuu / Postimees

Kaks ja pool tuhat eurot maksnud markiis hakkas õige pea pärast ostu vett vahele laskma, müüja pole lubadustest hoolimata aasta jooksul veel viga parandanud.

Mullu juunis ostis Toivo Keva koju terrassile osaühingust Avaeksperdid elektrimootoril töötava markiisi. «Kuna meil on kahepereelamu, siis tellis ka naabrimees markiisi, täpselt ühesugused,» meenutas ta.

Septembrikuus lakkas markiis aga korralikult töötamast. «Vari ei lähe enam kassetti tagasi, vaid jätab vahe vahele. Vahesse tilgub aga vett ja see rikub markiisi ära,» selgitas klient.

Septembrikuus pöördus mees korduvalt Avaekspertide poole. Kõne võeti alati viisakalt vastu, lubati tagasi helistada ning viga parandada. «Siis tuli sügis peale ja markiisi enam ei kasutanud, jäi asi sinnapaika,» mäletas ta.

Kevadel alustas Keva uut ringi. Juunis käis pärast kuuajast ootamist esimene töömees markiisi vaatamas, parandades selle justkui ära. «Ütles, et näete nüüd on kõik korras, ilmselt on kangas veninud. Ma ütlesin, et ma olen seda nii vähe kasutanud. Kui ta ära läks, siis järgmine päev lasin markiisi heast meelest alla, tõstsin üles tagasi ja täpselt sama viga,» kirjeldas Keva.

Seejärel Keva firmast enam ühtegi vastust ei saanud. «Olen sinna püüdnud helistada, olen saatnud e-maile, mitte ühtegi vastust ei tule,» kinnitas ta.

Garantii kehtis aasta aega. Nüüd on mees mures, kas talle jääbki nüüd suure avaga markiis.

Osaühingu Avaeksperdid juhataja Kristjan Koplimaa kinnitas, et on antud probleemiga kursis ja lubas, et firma lahendab probleemi kindlasti sellel nädalal. «Tegemist on markiisi seadistamise probleemiga, mis ei takista markiisi kasutust ja ei sega selle töökindlust,» lausus ta.

«Oleme jah kahjuks just paigaldustega hädas ja meie paigaldaja on olnud väga hõivatud, mis küll ei ole kliendi suhtes vabandus. Kindlasti reageerime antud probleemile. Vabandame kindlasti ka kliendi ees antud probleemi pärast,» lisas Koplimaa.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles