Laulupeolised jäid Piletilevist ostetud pääsmetest ilma

FOTO: Toomas Tatar / Postimees

Laulupeoline Teet jäi suursündmusele minekul hätta, sest ei saanud ühtäkki enam veebist pääsmeid kätte. Piletilevi kinnitab, et möödunud nädalavahetusel võis esineda väiksemaid häireid.

«Piletilevi jättis eile laulupeo piletiostjad piletiteta,» teatas lugeja Teet nördinult. Kui mees hakkas eile internetist pääsmeid ostma, avastas ta, et Piletilevi ei saada pileteid e-mailile ning neid ei saanud ka koduleheküljelt välja printida, kuna neid seal ei olnud, kuigi makse oli pangakontolt juba maha läinud.

Piletilevi teeninduspunktist öeldi mehe sõnul, et maksekorralduselt saadud triipkoodi järgi sellist piletit süsteemis ei näita. «Infoliini 1182 väitel oli eile mitu sellist juhtumit, kuid rohkem nad aidata ei osanud kui andsid Piletilevi üldtelefoni numbri. Seal ei vastanud keegi,» kirjeldas Teet.

«Jah, nii laupäeval kui ka pühapäeval võis väikseid häireid esineda, aga ilmselgelt nii vähe, et nende kohta info kuskile ei liikunud,» selgitas Piletilevi juhataja Jaanus Beilmann.

Juhataja kinnitas, et samas kõikidele klientidele, kelle raha on Piletilevisse laekunud, kuid pileteid süsteemis juures ei ole, kannab Piletilevi sel nädalal raha kontole tagasi. «Kahjuks ei olnud nende juhtumite kohta Piletilevi kontorisse veel infot jõudnud, mistõttu oli varem keeruline vastata,» märkis Beilmann.

Nimelt olid Piletilevi kontoritelefonid suunatud kõik Piletilevi inimeste mobiilidele, kes töötasid Lauluväljakul. «Ja tõesti võis olla juhtumeid, kus kõne ei jõudnud Lauluväljakul olevale mobiilile, kuna suure inimeste arvu tõttu oli Lauluväljakul mobiilsidega ka mõningaid probleeme,» nentis Beilmann.

Laulu- ja tantsupeo toimumise päevadel osteti Piletilevi süsteemist mobiiliga 1694 piletit, milleks tehti nutiseadmega 862 tehingut. Need olid kõik õnnestunud tehingud.

Pretensioonid saab esitada Piletilevile e-posti aadressil ning kontori telefonil 66 595 34 tööpäeviti 9-17.

Toimetus ootab lugejate küsimusi
Saada

Populaarne

Tagasi üles