Vautšeriportaalis oli pakkumine ajutiselt suletavasse spordiklubisse

Spordiklubi.

FOTO: Panther Media / Scanpix

Chilli vautšeriportaalis müüdi soodushinnaga Zelluloosi spordiklubi kuukaarte, mille võis lunastada kuni juulikuu lõpuni, paraku ei teadnud ostjad, et asutus suletakse ajutiselt 1. augustil.

Postimeheni jõudis kaebus murelikult tarbijalt, kes oli ostnud sama pakkumisega juunis suisa kaks kuukaarti. Kuna teise kuukaardi realiseerumine oleks pidanud jääma augustisse, mil klubi ootamatult kavatsetakse sulgeda, tekkis tal mure, kas saab ostetud raha eest ikka lubatud määral treeningutes käia. «Vautšerit ostes ei olnud mitte kuskil infot, et klubi pannakse kuuks ajaks kinni,» lausus ta.

Hiljuti Chilli portaali pandud kuulutuses pakutakse poole odavamalt ehk 23 euroga Zelluloosi spordiklubi piiramatut Fitness kuukaarti, mida lubati välja võtta kuni 31. juulini. Klubi kodulehelt leiab info, et hoone on augustis suletud.

Zelluloosi Spordiklubi juhataja Sirli Siimon selgitas, et remondivajaduse tekitas avariiline olukord riietusruumis, mida polnud paraku võimalik ette näha. «Kuna selline avariiolukord juba tekkis, siis otsustasime kiirelt veel mõned kitsaskohad korraga ära lahendada, et kasutada ära külastatavuse madalperioodi,» märkis ta.

«Tegemist ei ole pahatahtliku, ettekavatsetud tegevusega,» kinnitas Siimon. Kõik juulikuus kehtima hakkavad või kehtivad treeningkaardid, mille kasutusaeg ei saa 31. juuliks läbi, peatatakse tema sõnul augustikuuks ja kehtivad septembrist edasi. Vastav info on üleval ka Zelluloosi kodulehel.

Sama info kehtib ka Chilli vautšerite kohta. Kõigil on võimalus see juulikuu lõpuni kehtima panna ja septembris kasutamata jäänud päevad edasi käia. «Kui elukorralduslikel või muudel põhjustel selline meie poolt pakutav lahendus tekkinud olukorrale ei sobi, siis oleme nõus soetatud vautšeri raha tagastama. Siiani oleme kõigiga, kes meie poole on pöördunud, jõudnud just neile sobiva lahenduseni. Valdav osa inimestele on see pigem meeltmööda, et saavad madalperioodiks soetatud kaartidega sportida hooaja kallil kõrgperioodil,» tõdes Siimon.

Tarbijakaitseameti avalike suhete osakonna spetsialist Epp Joala kinnitas, et kuivõrd ettevõtja on teavitanud, et teenuse pakkumist takistasid ennenägematud asjaolud ning on andnud tarbijatele võimaluse ka ostetud vautšereid hiljem kasutada või kui see tarbijale ei sobi, siis raha tagastada, siis ei saa teadaoleva info põhjal ettevõtja tegevust pahatahtlikuks pidada.

Toimetus ootab lugejate küsimusi
Saada

Populaarne

Tagasi üles