iDeal kampaania

Juunis sai tarbijakaitse enim kaebusi seoses TopToursiga

Enim kaebusi esitati tarbijakaitsele seoses luhtunud reisiplaanidega.

FOTO: SCANPIX

Eelmisel kuul suurenes tarbijakaitsele esitatud kaebuste hulk märkimisväärselt seoses reisifirma TopTours pankrotiga.

Juunis esitati tarbijakaitsele 848 kaebust (võrdluseks: tänavu mais ligi poole vähem ehk 420), kusjuures valdav osa 709 turismiteenustega seotud kaebustest puudutasid just TopToursi.

Kirjalikke järelepäringuid tehti 513, kõige rohkem esitati neid telefoniteenuste, internetikaubanduse ja tehnikatoodete kohta.

Ameti info- ja nõustamistelefonidele 1330 ja 6 201 707 helistati juunis pea kolmel tuhandel korral, mida on ligi kolm korda rohkem kui mullu samal ajal. Peamiselt küsiti nõu turismiteenuste ning arvutitega seonduvate probleemide kohta.

Tarbijakaitseamet koostas mais kaubandus- ja teenindusettevõtetele 327 kontrollakti, mille põhjal tehti 46 väärteootsust kogusummas 22 300 krooni.

Toimetus ootab lugejate küsimusi
Saada

Populaarne

Tagasi üles