Lugeja küsib: miks pank nõuab ligipääsu isiklikele andmetele?

Andmete küsimine võib ajada inimesed segadusse.

FOTO: Panther Media/Scanpix

«Kas keegi on küsinud pankade rakenduste ligipääsuõiguste kohta? Näiteks Nordea küsib ligipääsu: kontaktid/kalender, asukoht, telefon, fotod/meedia/failid. Kuidas nad seda põhjendavad?» uuris lugeja. 

Vastab Nordea pressiesindaja Kadri Kütt. 

Küsime Nordea mobiilirakenduse puhul ligipääsu järgmistel põhjustel: 

Kontaktid/kalender - Laenumärkmikus laenu saaja/võtja lisamiseks telefoni kontaktidest. Tagasimaksegraafiku korrektseks kuvamiseks.

Asukoht - Lähimate pangakontorite- ja sularahaautomaatide otsingu tarbeks.

Telefon - Et võimaldada helistamist rakenduses väljatoodud numbritele (Telefonipank).

Fotod/meedia/failid - Nordea uudiste või näiteks valuutakursside salvestamiseks (Nordea uudised, valuutakonverter).

Kinnitame, et kasutajapõhist infot Nordea ei salvesta ega kasuta.

Toimetus ootab lugejate küsimusi
Saada

Populaarne

Tagasi üles