Pood jättis eaka naise kliendikaardita

jaga E-post prindi artikkel saada vihje Loe ja lisa kommentaare

Säästukaart.

FOTO: Margus Ansu

Eesti tarbijate keskühistult taotletud Säästukaart Plussi asjata oodanud 84-aastane kuressaarlane sai infoliinilt asja uurides teada, et on kaardi saamiseks liiga eakas.

Juulis, mil toimus kampaania, mille käigus sai Säästukaart Plussi taotleda tasuta, täitis ka Helju (nimi muudetud – toim) Rae Konsumis avalduse blanketi ja jäi vastust ootama, kirjutab Saarte Hääl. Kuna vastust ei tulnud ega tulnud, soovitasid Rae poe kassiirid Heljul helistada ETK klienditoe telefoninumbril 13 014.

«Helistasin eile (üleeile – toim) ja mulle öeldi, et kaardi taotlemisel kehtib vanusepiirang ning minu vanuses inimestele neid kaarte enam ei anta,» vahendas Helju talle räägitut.

Naist pani kuuldu imestama. «Kuidas on võimalik, et toidukaupade soodustused kehtivad ainult teatud vanuses ostjatele? See, et Eestis jaotatakse inimesed niimoodi klassidesse, on üle mõistuse.»

ETK turundusdirektor Andres Lember selgitas, et kuna Säästukaart Pluss on maksekaart, mis võib olla nii ettemaksekaart kui ka krediitkaart, siis seetõttu jälgitakse päris mitmeid asjaolusid, muu hulgas ka kliendi varasemat krediidikäitumist.

Saarte Hääle küsimusele, kas Heljule ei antud maksekaarti tema ea tõttu, vastas Lember: «Kaardi väljastamise tingimustes peaksid need taotlemise tingimused ilusti kirjas olema.»

Säästukaart Plussi tutvustaval internetileheküljel on tõepoolest kirjas nõudmised põhikaardi taotlejale. Taotleja vanusepiiriks on seal märgitud alates 21. eluaastast, ea ülempiiri kohta teavet aga ei leia. Taotleja minimaalne netosissetulek peab aga olema 150 eurot kuus.

Toimetus ootab lugejate küsimusi Saada küsimus

Populaarne

Tagasi üles