Kliendid küsivad kaupmeestelt: miks on poodides raadiod nii valjud?
Täiendatud

Konsum.

FOTO: Ants Liigus

Tarbija24 lugeja küsimuse peale, miks Tallinnas Risti peatuse Rimi parklas nõnda valjult reklaami lastakse, saabus kaebusi ka teiste jaekettide suhtes. Kaupmehed andsid aru.

Ühena neljast kaebasid kliendid Tartus asuva Kivi Konsumi üle, kus väidetavalt lastakse raadiotest väga valju reklaami.

«Helitugevus on tundlikkuse küsimus – mis ühele tundub vali, see teisele ei pruugi tunduda vali. Seda on raske hinnata. Väga kahju, kui kellelegi tundub heli meie kaupluses liiga vali,» tõdes ETK turundusdirektor Andres Lember.

Lember kinnitas, et ETK regulaarselt jälgib muusika ja siseraadio tugevust. «Meie partner, kes siseraadioid haldab, teostab ka regulaarselt mõõtmisi ja hooldust ning kontrolli. Loomulikult, kui me kuskilt kaebusi saame, siis me laseme seda ka kontrollida ja üle mõõta,» lisas ta.

Teisalt kaebasid inimesed ka Saaremaal asuva Auriga kaubanduskeskuse parklast tuleva müra üle. Auriga esindaja, ML Halduse OÜ turundusjuht Egert East kommenteeris kaebust nii: «Me kontrollime keskuse siseraadio helitugevust 2-3 korda aastas ja seda nii sees kui ka väljas. Keskuse raadiost kostuvad reklaamid on rentnike toodetud ja eks seal võib esineda erinevusi nii kvaliteedis kui ka helitugevuses.»

Kolmandana väideti, et heli on vali Sikupilli Prisma parklas. Prisma Peremarketi kommunikatsioonijuht Silver Säga kinnitas, et Prisma ei lase üheski parklas reklaame ega muusikat. «Kui parklas kõlab muusika, siis seda reguleerib parklat haldav kaubanduskeskus. Sikupilli keskuse parkla raadio on Sikupilli keskuse hallata,» lausus ta. Säga sõnul ei ole nendeni jõudnud varem eriti tagasisidet, et parkla reklaam oleks liiga vali. «Kogu Sikupilli keskust puudutava tagasiside oleme alati ka edastanud keskusele,» lisas ta.

Kaebus saabus veel Rocca al Mare kaubanduskeskuse parkla kohta, paraku pole see pood vastanud.

Toimetus ootab lugejate küsimusi
Saada

Populaarne

Tagasi üles