Kas netist tellitud treeningkava eest võib raha tagasi küsida?

Piret Lakson
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Personaalse toitumis- ja treeningkava eest raha tagasiküsimine võib osutuda keeruliseks.
Personaalse toitumis- ja treeningkava eest raha tagasiküsimine võib osutuda keeruliseks. Foto: SCANPIX

Personaalse toitumis- ja treeningkava eest raha tagasisaamine võib osutuda keeruliseks, kuigi üldjuhul on internetist tellimisel tarbijatel õigus 14 päeva jooksul ostust taganeda.

«Kui ma tellin internetist omale personaalse toitumis- ja treeningkava ning lõpuks selgub, et see ei sobi mulle, siis kas mul on õigus raha tagasi küsida?» küsib inimene tarbijakaitseameti Facebooki lehel.

Internetist tellitud toodete/teenuste puhul on tarbijal õigus 14 päeva jooksul alates toote/teenuse kättesaamisest ostust taganeda, seega on tarbijal õigus pöörduda sooviga raha tagasi saada kaupleja poole, kellelt ta kava tellis.

Tarbijakaitseameti avalike suhete spetsialisti Kadri Pauli sõnul peaks aga arvestama sellega, et iga inimese organism on erinev ja seetõttu ei pruugi kava soovitud kujul mõjuda.

«Samuti on tarbijal väga raske ja pea võimatu kauplejale tõendada, et ta on kava korrektselt järginud, mistõttu võib raha tagasisaamine olla väga keeruline,» tõdes Paul.

Kui tarbija on siiski otsustanud 14 päeva jooksul pärast kava kättesaamist kaupleja poole pöörduda ja teeb taganemisavalduse, siis peab ettevõte seda ka võimaldama selliste toodete puhul, mille osas ei ole piirangut.

Kui ettevõte keeldub toodet tagastamast, peab kaupleja vastama 15 päeva jooksul. Kui vastus jääb tulemata, on soovitav teha tarbijakaitseametile ametlik avaldus kas e-kirja teel või Facebooki rakenduse kaudu.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles