Elektrimüüja vahetus lõppes ebameeldiva üllatusega

Eraldi elektrinäitude teatamine ei taga spetsiaalse arve saatmist.

FOTO: Urmas Luik / Pärnu Postimees

Oma senise elektrimüüja asemel Starmani kliendiks hakanud Merike Oolberg sai üllatusena teada, et kuigi tal on neli erinevat elektrilepingut, keeldub firma talle eraldi arveid saatmast.

«Mul oli Starmaniga sõlmitud neli erinevat elektrilepingut, kaks neist on mulle kuuluvad korterid Kavastus, üks on mu tädi korter Tartus ja neljas leping on sõlmitud kortermaja ühisuse üldelektri tasumiseks,» rääkis Tartumaal Kavastus elav Merike Oolberg. Kuigi tal oli neli erinevat lepingut ja ta esitas neli erinevat elektrinäitu, sai ta enda üllatuseks Starmanilt vaid ühe arve.

«See tähendab, et kortermaja üldelektri eest pean ma maksma omast taskust, sest Starman ei suuda mulle selle kohta eraldi arvet saata,» on naine nördinud. Kuna kortermajas tegutseb ühistu, millel oma pangaarvet pole, siis ongi üldelektrileping naise nimel. «Kellegi nimel see peab ju olema,» tõdes naine.

Kui Starmaniga ei õnnestunud asju lahendada, siis pöördus söakas naine tarbijakaitseametisse, kuid ei saanud sealt abi, sest  üks arvetest on  ühisuse oma ja amet tegeleb vaid eraisikutega. «Nemad (Starman – toim) vastasid tarbijakaitsele, et neil pole kunagi sellist probleemi olnud ja edaspidi nad arvestavad sellega. Aga kui minul on praegu see probleem, siis kas neil on raske saata mulle nelja arvet,» ei mõista naine.

Ta tunnistab, et nelja eraldi elektrilepingut sõlmides ei tulnud talle mõttesse eraldi arvet küsida. «Ma ei osanud isegi aimata, et nad tahavad nelja eri lepingut ühele arvele panna,» rääkis naine. Kaks kuud eraldi arve pärast sõdinud naine otsustas Starmani teenustest seepeale loobuda. «Aga ma kemplen nendega edasi, sest nad ähvardasid mind inkassosse anda. Ma olen suletud seisus,» on naine löödud.

Starmani pressiesindaja Kristi Reilandi sõnul ei teavitanud klient oma erisoovidest elektrilepingut sõlmides. «Tagantjärele pole meil võimalik arveid muuta. Küll aga saame tulla kliendi soovidele vastu edaspidi,» lubas ta. Reilandi sõnul on nad püüdnud kliendile ka olukorda selgitada.

 «Oleme palunud kliendil leida võimalus seniste arvete tasumiseks ja võlgnevuse likvideerimiseks. Seejärel saame teha soovitud muudatused arvete edastamises,» toonitas ta. Ettevõte palub naiselt ebamugavuste pärast vabandust, kuid hetkel neil paremat lahendust pakkuda ei ole.

Toimetus ootab lugejate küsimusi
Saada

Populaarne

Tagasi üles