Õlut ostes kontrolli, et pudelil oleks triipkood terve

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Taara-automaadid võtavad vastu vaid neid pudeleid-purke, millel triikood terve.
Taara-automaadid võtavad vastu vaid neid pudeleid-purke, millel triikood terve. Foto: Mihkel Maripuu / Postimees

Maxima, Konsumi ja Säästumarketi kauplustest suurtel alustel müüdavat õlut ostes tuleks kindlasti kontrollida, et pudelitel triipkood terve oleks, sest katkise või kortsus sildiga pudeleid taara-automaadid vastu ei võta.

Kuigi automaati pudelit ära anda ei saa, on selle eest ju ometi tagatisraha makstud ning tarbijatel on õigus see ka tagasi saada.

Tartu Õlletehase juhataja Tarmo Noop ütles, et temani info selliselt rikutud siltidest jõudnud ei ole, kuid ütles, et arvestades pudelite liikumist liinidel ja omavahelisi hõõrdumisi võib vigu vahel tõesti ette tulla.

Noop lubas aga, et kui tegemist on Tartu inimesega, siis võib rikutud sildiga pudeli viia õlletehase müügipunkti, sealt saab tagatisraha ka loetamatu triipkoodi puhul.

Eesti Pandipakendi tegevjuhi Rauno Peeter Raali sõnul leiab rikutud pandimärkide või triipkoodidega purke-pudeleid viimasel ajal üsna harva.

Üldjuhul jõuab selline teave pakendiorganisatsiooni jaemüüjate kaudu. « Nende toodud pakendid on esmane tõestusmaterjal, millega pöörduda tootja või maaletooja poole. Ja siis me ka palume kiiremas korras see probleem lahendada,» rääkis Raal.

Kui taara etikett on loetamatu tootja vea tõttu, peab Raali sõnul tootja ise ka selle eest vastutama.

Märgistatud taarat, mida automaat ei tunnista, saab üldjuhul ära anda vastuvõtupunktides, kus tööd teeb veel inimene.

Eesti Pandipakend ootab tagasisidet pakendite kohta, millel on panditähis, kuid puudub triipkood või on sellel mõni muu viga.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles