Enim rahulolematust tekitavad Säästumarketite taara-automaadid

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tallinna Teeninduskooli õpilased Helen ja Ele-Riin ütlesid, et neil on OG Elektra poeketi taara-automaatidega paremad kogemused kui Säästumarketite omadega.
Tallinna Teeninduskooli õpilased Helen ja Ele-Riin ütlesid, et neil on OG Elektra poeketi taara-automaatidega paremad kogemused kui Säästumarketite omadega. Foto: Artur Sadovski

Kõige rohkem rahulolematust tekitavad tarbijate seas Säästumarketite juures olevad taaraautomaadid, mis on pidevalt mitte töökorras või lausa suletud, selgus Postimehe.ee üleskutsele reageerinud lugejate arvamustest.

«Tartus Anne Säästumarketi juures on rumal süsteem: kui automaat saab täis, peavad inimesed ise helistama mingil numbril ja alles siis tuleb mingi kodanik ja tühjendab taarat vähemaks», «Tallinnas Sõle tänava Säästumarketis automaat ei võta vastu isegi oma poe taarat. Alati  vähemalt viis täiesti korralikku ühekroonist mineraalvee või mahla pudelit läheb hunnikusse automaadi kõrvale Muretsetagu automaat, mis ka loeb taarat!» ja «Telliskivi Säästumarketi ees olev taaraautomaat on küll vähemalt kolmveerand ajast rivist väljas» on vaid mõned lugejate enam kui sajast kommentaarist, millest enamik kirjeldaski ebamugavusi Säästumarketite taara-automaatide kasutamisel.

«Probleem on selles, et pandipakendeis jookide müük on tänavu juunis-juulis olnud kaks korda suurem kui varasematel kuudel ja vastavalt on kasvanud ka taara tagastus,» ütles Rimi Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuht Evelin Mägioja.

«Kindlasti me suhtleme oma lepinguliste partneritega ja palume neil võtta kasutusele meetmed olukorra parandamiseks,» lubas ta. «Kui nad oma ülesannetega toime ei tule, pole välistatud ka partnerite vahetamine, kuid loodame siiski, et nad suudavad probleemid lahendada,» lisas ta.

«Ka Säästumarketite endi töötajad jälgivad, et taara-automaadid töötaksid tõrgeteta, kuid pakendite äravedamine on siiski meie lepinguliste partnerite ülesanne,» nentis Mägioja.

Turundus- ja kommunikatsioonijuhi sõnul on Rimi Eestil lepingud taara-automaatide haldamiseks sõlmitud mitme firmaga, neist suurimad on  operaatorfirmad Tomra Baltic OÜ ja Moya kaubamärki kasutav OÜ Baltic Operation Services.

Nii Tomra Baltic OÜ tegevjuht Eero Nõgene kui ka Moya esindaja Andres Johannson viibisid puhkusel ja polnud kommentaarideks kättesaadavad.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles