Lugeja küsib: miks Rimi mahladel pandimärki ei ole?

Taaraautomaat.

FOTO: Marko Saarm/Sakala

«Ostsin Selection by Rimi mahla (apelsini ja kiivi, 250 ml) ning sellel puudus pandipakendi märgis,» märkis Tarbija24 lugeja.

«Tegu peaks aga olema selle kategooria alla käiva joogiga: karastusjook on jook, mille kombineeritud nomenklatuuri (KN) rubriigid on 2009, 2201 või  2202 kääritamata, piirituselisandita marjamahlad, puu- ja köögiviljamahlad (k.a viinamarjavirre), suhkru- või muu magusainelisandiga või ilma, mille kombineeritud nomenklatuuri esimesed neli numbrit on 2009;  vesi, k.a looduslik ja tehislik mineraalvesi ja gaseeritud vesi, suhkru- või muu magusainelisandita ja maitse- ja lõhnaaineteta; jää ja lumi, mille kombineeritud nomenklatuuri esimesed neli numbrit on 2201; vesi, k.a mineraalvesi ja gaseeritud vesi, suhkru- või muu magusainelisandiga või maitse- ja lõhnaainetega, ja muud mittealkohoolsed joogid, mille kombineeritud nomenklatuuri esimesed neli numbrit on 2202. Ka kassas ei võetud panditasu. Tekkis küsimus, kas tegu on ühekordse eksituse või teadliku käitumisega?» uurib lugeja.

Vastab Rimi pressiesindaja Katrin Bats.

Täname klienti tähelepaneku eest! Tegemist on tõepoolest eksitusega.

Need mahlad on uued tooted meie Selection by Rimi valikus ning ilmselt on pandimärk jäänud pakendi disainis lisamata. Seepärast pole ka kliendid seni nende toodete eest panditasu maksnud ega saanud neid ka tagastada. Asume tegutsema, et see viga saaks kiirelt parandatud!

Toimetus ootab lugejate küsimusi
Saada
Tagasi üles
Back