Pepsi tõi turule uue steviaga karastusjoogi

Alles eile teatas Pepsi uue toote Pepsi True turule toomisest.

FOTO: SCANPIX

Sarnaselt Coca-Colale tõi Pepsi hiljuti USA turule uue karastusjoogi, kus magusainena on kasutatud looduslikku steviat ja kalorisisaldus on madalam, ent turuanalüütikud ennustavad tootele samalaadset põrumist nagu eelkäijatel.

Pepsi teatas alles loetud tunnid tagasi, et hakkab tootma uut karastusjooki, milles kasutatakse looduslikku päritolu magusainet, Paraguai suhkrulehte stevia, vahendab Business Insider.

Jook loodi tarbijatele, kes ei taha tarbida suhkrut ning otsivad alternatiivseid magusaineid nagu aspartaam.

Ent leitud lahendusel on väike probleem: stevia kibe järelmaitse ei meeldi paljudele, mille tõttu ennustavad turuanalüütikud, et toode kukub siiski läbi.

Stevia on sama magusaine, mis põhjustas palju kriitikat suvel, kui Coca- Cola alustas selle null kalorsusega alternatiivi lisama oma vitamiinidega joogiveele. Tarbijatele uus steviast tingitud maitse ei meeldinud ja Coca-Cola oli sunnitud tagasi pöörduma oma algse retsepti juurde.

Pepsi uus jook nimega Pepsi True sisaldab segu suhkrust ja steviast. Tavalise Pepsiga võrreldes sisaldab see kolmandiku võrra vähem suhkrut ja 60 protsenti vähem kaloreid. Coca-Cola tõi hiljuti turule ka sarnase gaseeritud karastusjoogi Coke Life, kus on kasutatud suhkru ja stevia segu.

Pea kõik suuremad karastusjookide tootjad investeerivad steviasse, hoolimata negatiivsest vastukajast selle maitsele, sest üha rohkem inimesi keeldub tarbimast kunstlikult magustatud jooke.

«Karboniseeritud karastusjookide äri on olnud USAs languses juba 10 aastat. Koolal ja Pepsil on vaja oluliselt ja agressiivselt tegeleda tootearendusega, et äris püsida,» leidis kirjastaja John Sicher. Ta usub siiski, et kompaniid leiavad lõpuks tee, kuidas tasakaalustada stevia kibedat maitset.

Toimetus ootab lugejate küsimusi
Saada
Tagasi üles