Saladused, mida kuuleb hotellide vastuvõtulauas

Triin Ärm
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Hotellitöötajad jagavad infot.
Hotellitöötajad jagavad infot. Foto: Panther Media/Scanpix

Hotelliäri veterani ning hotellidest isegi raamatu kirjutanud Jacob Tomsky sõnul kuuleb selle valdkonna suurimaid saladusi just vastuvõtulauas, mistõttu ta otsustas mõne neist news.com.au-le avaldada. 

Hotellide omanikud teenivad hästi

Tomsky sõnul küsitakse ruumide rendi eest üldjuhul palju rohkem raha, kui oleks tarvis ruumide ja teenuste kasutamiseks ning töötajatele palga maksmiseks. Tema hinnangul võib teenuse tegelik maksumus olla lausa kolm korda väiksem, kui see, mida kliendilt küsitakse.  

Hotellis ei pruugi olla ruumi

Nii nagu lennureisidel, võib ka hotellides ette tulla olukordi, kui broneeritud on rohkem tube, kui neid tegelikult on. Seda tehakse, sest mõned inimesed kipuvad viimasel hetkel alt ära hüppama. Samas võib siiski olla olukord, kus hotelli on broneerinud rohkem inimesi, kui seal ööbida saaks. Sel juhul tuleb just vastuvõtulauas töötaval inimesel klientidele öelda, et nende jaoks enam ruumi ei ole. Tomsky sõnul võid sellisel juhul jääda broneeritud kohast ilma, kui on väike tõenäosus, et kavatsed hotellis veel ööbida, oled broneerinud toa vaid üheks õhtuks ning käitud hotelli töötajatega ebaviisakalt ja ülbelt.

Targad kaebajad võidavad

Ära süüdista oma muredes vastuvõtulaua töötajaid. Uuri parem välja, millise osakonna poole võiksid probleemiga pöörduda ning räägi hoopis selle osakonna inimestele oma mure ära. Nii on lootust, et probleemile leitakse lahendus ning jäävad ära inetuks kiskuvad vaidlused.

Ära usalda joogiklaase

Hotelliruumides asuvaid klaase pestakse või vaid loputatakse vannitoa kraanikausis ning seejärel pritsitaks nad kemikaaliga üle, et klaasid paistaksid puhtad ja säravad. Selle kemikaali maitse võib aga ka vee maitseomadusi mõjutada.

Ära kunagi maksa minibaari eest

Tomsky sõnul ei ole küll väga tõenäoline, et peaksid toas asuva minibaari jookide eest maksma, kuid kui oled neid puutunud, on väga raske hiljem tõestada, kui palju kaubast tegelikult tarbitud on. Nii võib juhtuda, et pead maksma rohkem, kui tegelikult tarbisid.

Allahindlusega võid saada kehvema kogemuse

Need külastajad, kes on ostnud külastuse mõnelt allahindlusi pakkuvalt veebilehelt, paigutatakse sageli hotelli kõige kehvematesse ruumidesse, sest soodustusi jahtivate inimeste puhul on väiksem tõenäosus, et nad hiljem taas samasse hotelli puhkama tuleksid. Kindla hotelli broneerimise asemel otsivad nad uut sooduspakkumist. Parimad toad saavad peaaegu alati need külastajad, kes tulevad tõenäoliselt ka edaspidi just siia hotelli.

Jootraha jätmine garanteerib parema toa

Hotellides leidub peaaegu alati paremaid tube, kui see, mis sulle anti. Jootraha eest võid saada kas kaunima vaate, laiema voodi või parema asukohaga ruumi. Jootraha järgi jagatakse nn tavalisi ja veidi luksuslikumaid ruume.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles