Osa puhkajaid viivitab mobiiliarvete maksmisega

Siiri Erala
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Mobiiltelefon.
Mobiiltelefon. Foto: Reuters / Scanpix.

Mobiilifirma Elisa andmetel tuleb suvekuudel juurde neid kliente, kes viivitavad oma arvete tasumisega.

Firma avalike suhete esindaja Marika Raiski hinnangul ei ole need viivitused aga tingitud sellest, et inimestel ei jätku puhkuste ajal või pärast tööle naasmist raha, vaid pigem sellest, et maksmine ununeb. Seda tõestab ka fakt, et pikaajaliste võlgnike arv pole kasvanud.

«Inimesed lähevad puhkusele, ei külasta selle aja sees oma meili- või pangakontot ning ei märka, et arve on saabunud,» tõi Raiski omapoolse selgituse.

Lisaks tuli Elisa andmetest välja, et suvel kasutavad inimesed mobiiltelefoni veidi vähem. Sõnumeid saadetakse küll sama hoogsalt kui talvel või kevadel, kuid kõnede pikkus on keskmiselt seitse sekundit lühem.

«See näitab, et töisel ajal kasutatakse mobiiltelefoni suhtlemiseks rohkem,» kommenteeris Raiski.

Kõige suurem hooajaline muutus on aga toimunud mobiilse interneti kasutamises. Elisas on m-interneti kasutajaid suvel juurde tulnud lausa mitu korda. Firma esindaja selgituse järgi on siin põhjusi mitu – inimesed soovivad maailmas toimuvaga kursis olla ka puhkuse ajal ja ringi liikudes ning lisaks on mobiilse interneti hinnad alla läinud ja kiirused üha paranevad.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles