Lugeja küsib: mis kummalise lisatasu Cherry kehtestanud on?

Tarbija24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Cherry.ee portaali avaleht.
Cherry.ee portaali avaleht. Foto: Mihkel Maripuu

«Märkasin Cherry vautšeriportaalis «Tulen ise järele» tasu 0,99 eurot. Hetkel on see küll maha tõmmatud ja null eurot märgitud, kuid ilmselt hakkab mingist ajast jälle kehtima? Ma ei ole enne näinud, et kuskil peab ise kohale minemise eest veel midagi maksma. Mis kummaline lisatasu see on?» küsib lugeja.

Vastab Cherry klienditoe spetsialist Anna Golovtšenko.

Oleme võtnud seisukoha, et aus on siiski näidata, kui palju kättesaamise teenus tegelikult maksab. Ka siis, kui teeme vahel tasuta Omniva päevi, näitame, kui palju see teenus tegelikult maksab, ehkki neil päevadel tasu ei küsita. Täpselt samamoodi on ka kauba väljastamine seotud teatud kuludega - poe pinna rent, töötajad jne. 

Cherry pood määras sellise hinna. Turundusosakond oli vastu ning otsustas, et maksab selle ise kinni, seega on poest kauba kättesaamine klientidele tasuta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles