Telefoni levi kadus üllataval põhjusel

Samsung Galaxy S4.

FOTO: DON EMMERT/AFP

Elisast uue telefoni soetanud klient ei saanud seda üllataval põhjusel mõnda aega kasutada.

Põltsamaa elanik Helen ostis poolteist kuud tagasi Tartu Kaubamaja Elisa esindusest Samsung Galaxy S4, mis nõuab mikro-SIM-kaarti. «Esinduses ei osanud klienditeenindaja sellele tähelepanu juhtida, mistõttu avastasin selle ise alles kodus,» ütles Helen.

Uuesti sai ta Tartusse minna alles kahe nädala pärast, seni oli telefon kasutuskõlbmatu. «Klienditeenindaja pakkus välja, et lõikab tangidega minu olemasoleva SIM-kaardi õigesse mõõtu, ilma et peaksin kaarti hakkama vahetama, ja nii ta tegigi. Seejärel tekkis aga tõsine mure leviga,» ütles Helen. Ekraanil oli küll näha kolm või neli levipulka, kuid helistada ta ei saanud. «Kui levi ka korraks tekkis, oli see meeletult katkendlik ja ebakvaliteetne,» lisas ta.

Helen helistas kliendiinfosse ning sai teada, et selliseid juhuseid on olnud, kus SIM-kaardi lõikamisel võib see viga saada ja seetõttu levikvaliteet langeda. «Hästi, langeb, aga mul kadus see täielikult ära,» märkis ta.

Elisast öeldi, et ta peaks minema uuesti esindusse ja laskma SIM-kaardi välja vahetada. «See tähendab, et pidin mikro-SIM-kaardi tagasi andma ja uue asemele saama, kuid SIM-kaardi vahetus maksab kümme eurot. Mille eest kümme eurot? Ma ei lõiganud ise oma eelmist SIM-kaarti õigesse mõõtu! Ma ei trampinud selle otsas, ei painutanud seda, ei leotanud, loputanud ega rakendanud füüsilisi jõu- ja ilunumbreid, et telefonil levi olematuks muutuks,» sõnas Helen, et ei pidanud õiglaseks kümne euro maksmist, millele lisanduksid veel sõidukulud.

Paar päeva tagasi pakkus Elisa välja, et annab uue SIM-kaardi tasuta. Heleni sõnul on see talle «ikkagi natuke ebasobiv lahendus». «Nimelt kasutan ma Mobiil-ID teenust ja seetõttu pean ikka lähimasse teenindusse minema, mis asub Tartus!»

Elisa suhtekorraldusjuht Marika Raiski selgitas, et kui SIM-kaart saab lõigates viga, siis võib tõepoolest juhtuda, et kliendil pole võimalik enam üldse teenuseid kasutada. «Kindlasti oleks meie teenindaja pidanud seda kohe esinduses kontrollima, kas kliendil hakkavad teenused tööle või mitte,» tõdes Raiski, kelle sõnul sai antud juhtum lahenduse uue tasuta SIM-kaardi näol.

Esindusse tuleb kliendil minna aga seetõttu, et SIM-kaardi vahetusel sõlmitakse uus M-ID teenusleping. «Vabandame väga kliendi ees, et selline olukord üldse tekkis ja tal tuleb mitu korda meie esinduses käia,» lisas Raiski.

Toimetus ootab lugejate küsimusi
Saada
Tagasi üles