Video: toidud, mis leevendavad pühadestressi

Mustikad on tervislikud.

FOTO: Panther Media/Scanpix

Kuigi jõulupühi peetakse rahu ja üksteisest hoolimise ajaks, võib kingituste otsimine ja jõuluprae küpsetamine ja suurpuhastus olla paras peavalu.

Fox News toob välja toidud, mis aitavad leevendada pühadega kaasnevat pinget.

Kaerahelbed

Neis leidub kasulikke liitsüsivesikuid ning samuti serotoniini, mida kutsutakse ka õnnehormooniks ning mis aitab inimesel lõõgastuda.

Mustikad

Neis leidub palju C-vitamiine ja antioksüdante, mis aitavad leevendada stressi.

Kõrvitsaseemned

Need reguleerivad stressihormooni kortisool ning neis leidub palju magneesiumit. Magneesiumi puudus võib tekitada peavalusid ning väsimust, mis omakorda võib süvendada stressi.

Rasvane kala

Rasvasemates kalades leidub palju Omega-3 rasvhappeid, mis kaitsevad keha stressihormooni eest ning aitavad ära hoida südamehaigusi ja depressiooni.

Taimetee

Taimetees ei ole kofeiini, aga seal leiduvad ühendid, mis suudavad inimest rahustada. Stressi vastu mõjuvad hästi näiteks kummeli- ja piparmünditee.

Toimetus ootab lugejate küsimusi Saada küsimus

Populaarne

Tagasi üles