Lugeja küsib: kas alkoholitarnija logo sünnitusmaja kampaaniaplakatil on eetiline?

Siiri Liiva
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Muuhulgas ka alkoholi maale toova ettevõtja logo sünnitusmaja kampaanial tekitab küsimusi.
Muuhulgas ka alkoholi maale toova ettevõtja logo sünnitusmaja kampaanial tekitab küsimusi. Foto: Erakogu

Lugejale Tallinnast jäi silma Pelgulinna sünnitusmaja värske annetuskampaania plakat, kus toetajate all on muuhulgas alkoholi maaletoova ettevõtte AS Prike logo – teda huvitab, kui eetiline on selline teguviis.

Teades, et Prike ei too maale ainult alkohoolseid tooteid, ei mõista lugeja, miks antud juhul ei oleks võinud kasutada Prike logo asemel ettevõtja poolt maale toodavate mittealkohoolsete jookide – Perrieri või Vitteli – kaubamärke.

«Eriti kurb on see seetõttu, kui palju kahju alkoholi (liig)tarbimine veel sündimata lastele ja eesti peredele põhjustab,» märgib ta.

Vastab Pelgulinna sünnitusmaja toetusfondi tegevjuht Eeva Kauba.

AS Prike tegeleb lisaks alkoholile paljude muude tootegruppidega (gurmeetooted, mahlad, kohv jmt) ning antud kampaania puhul kasutame nende korporatiivlogo ehk siis ühtset logo, mis on nende ettevõtte põhiline sümboolika ja koondab enda alla kogu kaubavalikut. Rõhutan – me ei kasuta kampaanial konkreetse alkohoolse toote logo, tegemist on korporatiivlogoga.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles