Poodnikele teeb muret käitleja poolt praagiks peetav taara

Berit-Helena Lamp
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Taara.
Taara. Foto: Margus Ansu

Kaupmehed, kes seaduse järgi peavad taarat tagasi ostma, on pahased Eesti Pandipakendi peale, sest ümbertöötlemisse saadetud pakenditest läheb osa kaduma ja osa tunnistatakse kõlbmatuks.

«Kõlbmatu pakendi puhul on põhjuseid erinevaid. Üks kindlasti on see, et kaupmees ekslikult saadab meile koos pakenditega mingi muu pakendi, mis ei kuulu süsteemi. Meie seadmed ei saa neid lugeda,» ütles Eesti Pandipakendi tegevjuht Rauno Peeter Raal, vahendas Reporter.ee.

«Tihti tulevad meile sisse ka klaasikotid koos šampuse-, viina- ja veinipudelitega. Meile pole nende eest panti makstud ja me ei saa seda kuidagi lugeda,» tõi Raal näite.

«Sealt tekibki probleem, et kui kaupluse töötaja loeb hoolsalt ära 40 klaaspakendit ja meie oleme talle loendanud 37, siis tihtipeale tuleb välja, et see kõlbmatu pakend ongi kas viina- või šampusepudel. Keskkonna seisukohalt me võtame selle pakendi vastu ja purustame, aga pandi alla ta ei lähe,» selgitas Raal.

«Triipkoodi kvaliteet on ülimalt oluline, aga selge on see, et transpordi käes võib tulla vigastusi. Tarbijad aga võitsid pakendeid ikka korrektselt hoiustada,» märkis Raal.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles