Lugeja: Omniva töötaja peab postikotti mööda maad lohistama

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Omniva postiauto.
Omniva postiauto. Foto: Teet Malsroos/Õhtuleht

Vaatepilt postipakke  täis kotti mööda tänavat kaubanduskeskusesse lohistavast Omniva naistöötajast pahandas postifirma klienti, kes ei jõua ära imestada, et nii suur firma ei suuda oma töötajatele abivahendeid soetada.

«Nägin Lasnamäe Centrumisse minnes pealt, kuidas Omniva kirjadega autost astus välja naine, kes viskas suure postikoti tänavale,» kirjeldas neljapäeval Postimehe tarbijatoimetusse helistanud mees.

Pealtnägija sõnul oli kott pakke täis ja naine ei suutnud seda muudmoodi hoonesse viia, kui mööda maad lohistades. «Aga tänavad on meil ju teadagi millised – porised, prahised, niisked,» kirjeldas ta häirivat vaatepilti. Mehe sõnul postikott narmendas, saadetised paistsid välja ja oli aru saada, et seda on kotti on korduvalt mööda maad lohistatud. «Ma olen ise tööandja olnud ja tean, kui raskeid asju võib üks inimene tõsta ja oli ilmselge, et see kott käis naisterahvale üle jõu,» rääkis mees.

Tema sõnul on hämmastav, et Omniva sugune firma ei suuda oma töötajatele osta kõike lihtsamat nurkkäru. «Vanasti Handyman müüs neid nurkkärusid hinnaga 19 eurot, aga selle kandevõime oli 120 kilo,» imestas mees. Mehe sõnul on ta varem pakkide saatmisel Omniva teenuseid kasutanud, kuid nähes, kuidas mööda maad pakke lohistatakse, ta seda enam teha ei julge.

«Täname tähelepanelikku klienti probleemile tähelepanu juhtimise eest,» vastas Omniva pressiesindaja Erki Varma. Ta kinnitas, et kindlasti ei ole selline saadetiste kohtlemine vastuvõetav. «Õnneks ükski saadetis kannatada ei saanud, kuid võtame kasutusele meetmed, et sarnaseid juhtumeid edaspidi vältida,» lubas ta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles