R-Kioskitest said postmargid otsa

Rivo Veski
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
R-Kiosk.
R-Kiosk. Foto: Mihkel Maripuu

Postimehe toimetusega võttis ühendust Evi Tuha, kes jäi postimarke otsides Tallinna kesklinnas pika ninaga.

Harjumaal elav Evi Tuha võttis linna tulles ümbrikud kaasa, et need Tallinnast posti panna. Solarise keskuse R-kioskis öeldi talle, et Eesti siseseks kirja saatmiseks said margid juba eile osta.

Tuha, vanem naisterahvas, kes palju kõndida ei saa, küsis seepeale, kust oleks kõige lähemal postmarke saada. «Müüja ütles tõredalt, et ei tea,» rääkis Tuha toimetusele.

R-kioski infotelefonile, kuhu Tuha seepeale helistas, tunnistati probleemi ning paluti pöörduda hoopis Omnivasse.

«Helistasin Omnivasse ja kuulasin 20 minutit telefonitoru otsas muusika mängimist, aga toru ei tõstetud. Peangi ilma kirju posti panemata maale tagasi minema,» kurtis nördinud naine.

Tuha küsis, kas tõesti R-Kioskites on Eesti siseseks kirja saatmiseks margid otsas või oli see lihtsalt tema ebaõnn.

R-Kioski turundus- ja ostujuhi Evelyn Hinto edastas toimetuse kaudu vabandused postmargita jäänud vanaprouale. «Nõudlus postmarkide järgi on selle aasta jõulude eel suurenenud enam kui oskasime arvestada ning mitmetes kioskites said postmargid otsa. Oleme tellinud uue koguse postmarke, mis peaks kioskitesse jõudma,» märkis Hinto.

Spetsiaalselt markide järgi linna tulnud klient otsiti üles. «Saadame talle kulleriga 20 postmarki, et ta saaks oma jõulusoovid kenasti ära saata,» lisas Hinto.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles