Nördinud klient: pood viskas mu kindad prügikasti

Piret Lakson
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kärdla Selver.
Kärdla Selver. Foto: Mihkel Maripuu

Hiiumaa Selverisse oma sõrmkindad unustanud Lenel Lepamaa sai järgmisel päeval neile järele minnes imestusega teada, et kindad on juba prügikasti visatud.

Lepamaa tegi 27. detsembril Hiiumaa Selveris perega sisseoste ning unustas oma sõrmkindad kauba kotti ladumisel kas letile või ostukorvi. Kodus tuli tal see meelde ja nii läks ta järgmisel päeval poodi tagasi. «Inimesed ikka unustavad oma asju maha ja saavad need hiljem kätte. Ent infoletis sain vastuseks, et need on juba prügikasti visatud,» rääkis hiidlane, et tal vajus selle peale suu lahti.

Lepamaa sõnul võttis infoleti töötaja need siis prügikastist välja. «Kahe sõrme vahel, nagu oleksid kindad mingeid viiruseid täis,» lisas ta.

Mees meenutas, et möödunud aastal unustas ta oma kindad Kärdla Konsumisse. Paar päeva hiljem neile poodi järele minnes olevat klienditeenindaja küsinud, kas tema jättis oma kindad poodi. «Imestasin veel, kuidas müüja küll mäletab,» tõi ta ühe positiivse näite.

Lepamaa sõnas, et tegi sel aastal kõik jõuluostud just Hiiumaa Selverist, kuid pärast sellist juhtumit jäi talle mulje, et klientidest ei hoolita. «Puudub igasugune viisakus ning klienditeeninduse tase on täiesti null,» lisas mees, et ta on kokku puutunud veel mitmete probleemidega. Näiteks pole raha õigesti tagasi antud või on piimal olnud «parim enne» kuupäev möödas.

Selveri turundusjuhi Triin Kaare kinnitusel säilitatakse kaupluses reeglina sinna unustatud asju piisavalt kaua, et inimesed saaksid nende puudumist märgata ja järele tulla.

Antud juhul oli aga tegu halbade asjade kokku sattumisega, märkis Kaare. «Kauplusesse unustatud asjad lähevad pärast nende mõistliku aja jooksul säilitamist utiliseerimisele ja et tegu on aasta lõpuga, siis soovis kauplus leitud asjadest just nüüd vabaneda,» selgitas ta.

«Kahjuks puudus teises vahetuses töötaval klienditeenindajal teave, millal kindad kauplusesse unustati,» lisas ta.

Kaare kinnitusel on kliendi ees vabandatud.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles