Mobiilifirma püüab iga-aastast probleemi vältida

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Vabaduse väljakule kogunetakse alati uut aastat vastu võtma.
Vabaduse väljakule kogunetakse alati uut aastat vastu võtma. Foto: Peeter Langovits/Postimees

Kuna aastavahetusel toimub Eestis iga-aastaselt mobiilikõnede arvu hüppeline kasv keskööl, lisas Elisa Tallinnasse Vabaduse väljakule lisatugijaama ning kogu võrku täiendavat kõnemahtu.

Aastavahetuse ülekoormuse vähendamiseks kõnevõrgus lisas Elisa Tallinnas Vabaduse väljakule uue tugijaama, mis aitab teenindada suuremat hulka kõnesid aastavahetuse momendil, teatas ettevõte. Samuti lisas Elisa täiendavalt juurde kõnemahtu ka teistesse tõmbekeskuste tugijaamadesse.

Elisa võrgujuht Andrus Kaarelsoni sõnul võib lühiajalisi ülekoormuse momente siiski keskööl mõnes piirkonnas ja mõne minuti jooksul esineda. 

Kaarelson märkis, et jõuluperioodil Elisa võrgus ülekoormust ei tekkinud. «Jõulupühade ajal kasutavad kliendid telefoni ööpäevaringselt ning tänu sellele jagunevad kasutusmahud ajaliselt pikemale perioodile ja ülekoormuseid ei teki,» rääkis Andrus Kaarelson.

Jõulupühade ajal suurenes Eestile iseloomulikult sõnumite saatmine, mida Elisa kliendid edastasid tavapäevadega võrreldes kolm korda rohkem.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles