Lugeja küsib: miks pidid ühe ajakirja tellijad hoopis teise eest maksma?

Siiri Liiva
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Peetri postkontor.
DMITRI KOTJUH, JÄRVA TEATAJA/SCANPIX
Peetri postkontor. DMITRI KOTJUH, JÄRVA TEATAJA/SCANPIX Foto: Dmitri Kotjuh / Järva Teataja

«Miks ei teavitatud ajakirja ÜKS tellijaid selle tegevuse lõpetamisest ja ei küsitud seniste tellijate käest, kas nad üldse tahavad maksta Tervisetarga eest, mida selle asemel saatma hakati?» uurib nördinud lugeja.

«Olin ajakirja Üks tellija olnud tolle ilmumise algusajast, kui äkitselt potsatas postkasti Tervisetark. Vaatasin, lappasin, huvipakkuvaid artikleid hakkas silma küll, aga parasjagu lugeda mahti polnud, arvasin, et keegi tegi kingituse,» kirjeldab lugeja.

Miski aga ei andnud talle rahu ja mingi aja pärast võttis ta ühendust ExpressPostiga, kus talle vastati, et kuna ÜKS lõpetas ilmumise, asendati see Tervisetargaga ja kui ta ei soovi seda, peab ta ise kunagi sõlmitud ÜKS-i otsekorralduslepingu lõpetama.

«Minu silmi-kõrvu polnud ÜKS-i ilmumise lõppemisega seoses midagi jõudnud ja arvelt läks mul maha kahe numbri raha, sest lõpetasin lepingu piisavalt hilja,» sõnab lugeja, keda jäi kripeldama, et maksis asja eest, mille kohta tema nõusolekut ei küsitud.

Vastab Fookus Meedia kirjastaja Siim Saidla.

Meie tellijaid haldab ExpressPost, kes saatis kõigile tellijatele ülemineku kohta kirja. Need, kelle e-posti aadress oli olemas, said kirja seda kanalit pidi, teistele läks kiri tavapostiga.

Planeerimise postituse selliselt, et e-arve püsimakselepinguga tellijad jõuaks kenasti lepingu lõpetada, kui nad ajakirja ei soovi. Et ajavaru oleks piisav, siis esimese ajakirja eest me raha ei küsinud.

Tellija võiks meie tellimiskeskusega suhelda. Kui kiri meie süül temani ei jõudnud, siis me oleme loomulikult valmis talle summa kompenseerima.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles