Hotell keelas liibuvas riietuses klientide teenindamise

Rivo Veski
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Alvaro Barrientos/AP

Austraalia hotell keelas liibuvas ratturidressis inimeste teenindamise, kuna klientidele tundub säärane riietus tülgastav ning sageli ka ebameeldivalt haisev.

Austraalia uudisteportaal news.com.au vahendab kohalikku ajalehte The West Australian, mis kirjutas möödunud nädalal toimunud vahejuhtumist hotelli restoranis, kus neli jalgratturit jäeti teenindamata põhjusel, et nad kandsid liibuvat ratturivormi.

Vastuseks loole kirjutas hotelli juhtkond Facebooki selgituse, kinnitades, et juhtunul polnud vähimatki pistmist sellega, mida ratturid seljas kandsid, vaid sellega, et hotellil polnud rataste hoiustamiseks piisavalt palju rattanagisid.

«On tõsi, et viimaste nädalate jooksul on mõned ratturitegrupid jäänud meie hotellis teeninduseta, kuid kui ratturid on tulnud ühe- või kahekaupa, pole meil nende teenindamisega probleeme,» väideti samas Facebooki läkitatud postituses.

«Põhjuseks on see, et meil ei ole piisavalt palju kohti rataste hoiustamiseks ning juba varasemalt on meil olnud palju kogemusi ratturitegruppidega, kes on põhjustanud probleeme kohalikele elanikele, tänavatel liiklejatele ja ka hotellile endale, jättes oma rattad  kõnniteele, hotelli seinte äärde või lähedalasuvatele rohealadele,» kirjutati postituses.

«Otsus teenindusest keelduda pole kunagi seotud riietusega, ning kui riietust on kunagi peetud teenindajate poolt probleemiks, siis vabandame oma töötajate nimel. Sellisel juhul oli tegemist arusaamatusega ning kinnitame veelkord – lükra kandmine ei ole kunagi olnud probleemiks. Oleme selgitamas, miks selline arusaamatus tekkis ning kordame töötajatele veelkord üle meie majas kehtivad põhimõtted.»

Facebooki tehtud postitust uskusid vähesed ning enamik süüdistas hotelli taganemises ja valetamises pärast seda, kui probleem meediasse jõudis.

Kommenteerijad kasutasid võimalust ära ja väljendasid seda, kui palju nad vihkavad jalgratturitega ruumi jagamist. Eriti ebameeldivaks peeti jalgratturite ebapeent käitumist ning seda, et sageli sajavad nad restorani sisse pärast pikalt kestnud rattasõitu, olles tilkuvalt higised. Samuti märgiti kommentaarides, et jalgratturid on ebameeldivad, kuna paljud neist on vanad, paksud ja rõhutavad seda oma liibuva riietusega.

Pärast sellist ratturivastaste viharahet Facebookist astus hotell oma asjaajamises sammu tagasi ja püstitas sildi, millega antakse teada, et selles hotellis ei teenindata lükrasse riietatud inimesi.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles