Lugeja küsimus: miks peab KLM-i lendudel pagasi eest juurde maksma?

Siiri Liiva
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
KLM-i lennutingimused tekitavad reisijates segadust.
KLM-i lennutingimused tekitavad reisijates segadust. Foto: AFP / Scanpix

«Ostsime KLM-i kodulehelt Tallinn-Amsterdam-Tallinn piletid ja ostes polnud isegi valikut, et ilma pagasita lennata saaks,» pöördus Tarbija24 poole aastavahetusel Amsterdamis käinud ja turistiklassis reisinud lugeja, kes tahtis teada, miks ta pidi lennujaamas pagasi eest siiski juurde maksma.

«Väljatrükitud pardakaardil oli samuti kirjas, et turistiklassi reisijatel on üks 23-kilone kott lubatud, kuid lennujaama jõudes selgus, et tuleb tasuda 15 eurot koti eest lisaks, kuna pagas ei olevat pileti hinnas,» rääkis lugeja, kes arvas, et oli lennupileteid ostes selle eest juba maksnud.

Vastab KLM-i lendusid opereeriva Estonian Air’i pressiesindaja Ilona Eskelinen.

Kui klient ostab pileti KLM-i kodulehelt, rakenduvad KLM-i piletireeglid, sh ka pagasinõuded. KLM-i kodulehelt piletit ostes kuvatakse pagasireeglid nii ostuprotsessi käigus kui ka väljastatud piletil.

Kuna tegu oli turistiklassi piletiga, mis KLM-i piletireeglite kohaselt ei sisalda äraantavat pagasit – nagu näha ka ekraanitõmmisel, mis pärineb KLM-i kodulehelt.

Foto: Kuvatõmmis

Sellest johtuvalt, kuna klient polnud eelnevalt äraantava pagasi eest tasunud, küsis lennujaamatöötaja temalt lennujaamas lisaraha 15 eurot ja selles osas toimus kõik korrektselt.

Soovitame klientidel enne piletiostu tähelepanelikult tutvuda nii pagasi- kui ka piletitingimustega, kuna igal lennufirmal on need erinevad. Kindlasti antakse reisijale piletit ostes teada, millised tingimused konkreetse piletiostuga kaasnevad.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles