Lugeja küsib: kas netipood võib tellimuse pärast maksmist tühistada?

Rivo Veski
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Netipood
Netipood Foto: SCANPIX

«Leidsin ühe netipoe lehe tellimisinfost ühe kahtlemapaneva tingimuse – «kaubale ise järele minnes: kaupa hoitakse nimetatud aadressil teile 5 tööpäeva. Kui te selle aja jooksul ei ole kaubale järgi tulnud, siis teie tellimus tühistatakse ja ettemakstud raha ei kuulu tagastamisele». Minu küsimus on, et kui seaduslik selline käitumine on? Et kui ma peaks näiteks raskelt haigestuma, siis pood saab raha endale?» küsib lugeja.

Vastab Kadri Paul tarbijakaitseameti tarbijapoliitika ja avalike suhete osakonnast.

Seadusega ei ole sellist olukorda reguleeritud, seega toimub see poolte kokkuleppel. Samas igas õigussuhtes peavad pooled arvestama teise lepingupoolega, käituma heas usus ja tähtaegade määramisel arvestama selle mõistlikkust. Kõiki asjaolusid arvesse võttes võib sellises olukorras olla viis päeva ebamõistlikult lühike aeg.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles