Lugeja küsib: miks peab Rootsi reisides kajuti ostma?

Siiri Liiva
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Inimesed igatsevad Tallinki Rootsi kruiisile kajutikohtade kõrvale ka tavalisi istekohti, mis muidu päevastel sõitudel võimalikud on.
Inimesed igatsevad Tallinki Rootsi kruiisile kajutikohtade kõrvale ka tavalisi istekohti, mis muidu päevastel sõitudel võimalikud on. Foto: Tairo Lutter / SL Õhtuleht

«Mäletan vanadest aegadest, et sai Rootsi ka ilma kajutita reisida, aga nüüdsel ajal tuleb isegi Ahvenamaale sõites krõbeda hinnaga kajut osta. Ma ei saa aru, miks on keelustatud ilma kajutita sõita, kui ma ei jää kuhugi tukkuma?» uurib lugeja.

Vastab Tallinki kommunikatsioonijuht Luulea Lääne.

Kuna Tallinn-Stockholmi liinil on tegemist terve öö kulgeva reisiga, siis varem või hiljem soovivad reisijad siiski puhata. Võrreldes vanades laevades olnud istmetega magamissaalidega pakuvad kajutid siiski märksa mugavamat ja ka privaatsemat alternatiivi koos pesemisvõimalusega.

Tallinn-Stockholmi liinil seilas viimane magamissalongi teenust pakkuv laev üle kümne aasta tagasi ning uuematel laevadel enam selliseid magamissalonge ei ole. Üldiselt ongi reisilaevanduses trend selles suunas, et öö läbi kestvatel reisidel on magamiseks ette nähtud kajutid ning ka Tallink ei ole siinkohal erand.

Lisaks ei maksaks kajut versus avalik magamissalong debatis kõrvale jätta ka nii enda kui oma vara turvalisuse poolt, mis on selgelt kajuti kasuks. Tekikohaga ehk ilma kajutikohata saab sõita kõikidel päevastel reisidel. Samas on nendel reisidel tulnud samuti ette olukordi, kus reisijad on pahased, kui magatakse koridori põrandal või hoopis trepi all.

Seega palume ka päevastel reisidel teiste reisijate heaoluga arvestada, kui tukk peale tuleb – infolauast saab kiiresti teavet vabade kajutite ja nende hinna kohta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles